شام مشترک امباپه با امیر قطر و امانوئل مکرون

دیدار دوباره مقامات سیاسی با کیلیان امباپه باعث نگرانی هوادارن رئال مادرید شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نشریه لو پاریزین در خبری مدعی شد کیلیان امباپه قرار است فردا با امانوئل مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه و امیر قطر دیدار کند و در ضیافت شام مشترک حاضر شوند. گفته می شود کیلیان امباپه توسط شخص امانوئل مکرون به این دیدار دعوت شده است.

سال گذشته هم در روزهایی که همه چیز برای انتقال امباپه به رئال مادرید نهایی شده بود یک ضیافت شام اینچنینی تمام معادلات را به هم ریخت. این نخستین بار در دنیای فوتبال بود که رئیس جمهوری یک کشور وارد پنجره نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال می‌شود و از یک بازیکن می‌خواهد که در تیم خود باقی بماند. هرچند این اتفاق در نوع خود بسیار عجیب بود اما وقتی صحبت در مورد کیلین امباپه، یکی از ستارگان جهان فوتبال صحبت می شود همه چیز امکان پذیر است. کیلیان امباپه در حالی که تقریبا کار انتقال او به باشگاه رئال مادرید تمام شده بود، در تغییر موضعی غیرقابل پیش‌ بینی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد تا هواداران رئال مادرید حداقل برای مدتی از عدم حضور او ناامید شوند.

این در حالی است که حتی جزئیات قرارداد امباپه هم در برخی رسانه‌ها با شرایط مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو پاداش امضا رایگان و دستمزد خالص ۱۹ تا ۲۲ میلیون یورو به علاوه ۱۵ میلیون یورو پاداش برای کسب توپ طلا اعلام شده است.

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 52835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha