امباپه حق ورود به ورزشگاه را هم ندارد!

مدیران قطری پی‌اس‌جی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به پارک دو پرنس برای تماشای بازی نخست لیگ برابر لوریان منع کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیروز روزنامه لوپاریزین گزارش داد که کیلیان امباپه سه‌شنبه با الخلیفی دیداری داشته و در آن به رئیس اطمینان داده است که تا سال ۲۰۲۴ قرارداد خود را انجام خواهد داد و پس از آن رایگان از این تیم جدا خواهد شد. به عبارتی او در این تابستان از پاریس تکان نخواهد خورد.کیلیان امباپه صرف نظر از وضعیتش در تیم، چه در فصل پیش رو بازی کند یا نه، مصمم است قرارداد امضا شده در سال ۲۰۲۲ را به پایان رسانده و دستمزد و پاداش وفاداری‌اش را کامل دریافت کند. این بدترین خبر ممکن برای ناصر الخلیفی بود.

البته این یک ملاقات رسمی نبود و امباپه در برخورد کوتاهی که با رئیس باشگاه داشت، این موضوع را بار دیگر تکرار کرد. پاسخ الخلیفی نیز واضح بود و او تاکید کرد که او در صورت عدم تمدید و اگر ماندنی شود، یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.

در پاری سن ژرمن آنها به روشی بسیار عجیب و پرفشار با کیلیان امباپه رفتار می‌کنند. رفتاری که از الگوهای آزار و اذیت پیروی می‌کند. تهدید مبنی بر اینکه او تمام فصل را در سکوهای پارک دو پرنس سپری خواهد کرد، آخرین تهدید بزرگ قطر است.

طبق ادعای ژولین لورن، خبرنگار ESPN، پی اس جی حتی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به ورزشگاه نیز منع کند، بنابراین او حتی نمی‌تواند روی سکوها حضور داشته باشد و مثلا بازی هفته اول برابر لوریان که فردا برگزار می‌شود را ببیند. در حال حاضر، ستاره فرانسوی با قدرت به کار و تمرینات خود ادامه می‌دهد و قصد تمدید با پی اس جی را ندارد. اگر او نرود، باید ببینیم که این سریال طولانی چگونه به پایان می‌رسد و آیا تهدیدهای پاریس، واقعیت دارند یا خیر.

۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 45884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha