امباپه را یک رئالی بدانید و تمام!

گفته می‌شود که امباپه سرانجام با انتقال آزاد به رئال‌مادرید موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کیلیان امباپه با انتقال رایگان به رئال‌مادرید موافقت کرده است. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن با تصمیم به پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال به حواشی بزرگ دوران حرفه‌ای خود پایان داد. سانتی آئونا، روزنامه‌نگار فوت مرکاتو مدعی شد که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای اخیر با غول‌های اسپانیایی به توافق رسیده است. آئونا تاکید می‌کند که امباپه ۲۵ ساله فصل آینده به رئال خواهد پیوست.

از منچستریونایتد و به خصوص لیورپول به عنوان مقاصد احتمالی اعجوبه فرانسوی صحبت می‌شد. همچنین گفته می‌شود امباپه حداقل یک پیشنهاد به شدت هنگفت از سوی عربستان سعودی را رد کرده است. اما اکنون پیگیری مداوم رئال برای رسیدن به هدف رویایی خود می‌تواند به واقعیت نزدیک شود.

ملی‌پوش فرانسوی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین هت‌تریک کرد، این گزینه را داشت که اقامت خود در پاریس را برای یک سال دیگر تمدید کند اما تابستان گذشته در نامه‌ای به روسای باشگاه نوشت که هیچ قصدی برای انجام این کار ندارد. او در ابتدا از حضور در تور پیش‌فصل قهرمانان فرانسه محروم شد و تصور می‌شد که پی‌اس‌جی پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی الهلال را پذیرفت ولی امباپه آن را رد کرد. امباپه سپس شروع به درخشش در تیم لوئیس انریکه کرد تا آخرین فصل حضورش در پاریس را به شکلی ایده‌آل به پایان برساند.

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 50956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha