پیشنهاد الهلال به ام‌باپه چقدر است؟ قراردادهای قبل از این سوء تفاهم بود!

قرارداد احتمالی کیلیان ام‌باپه با الهلال طوری است که تمام قراردادهای قبلی اسطوره‌های ورزش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از آس، یکی از سوال‌های بزرگ علاقه‌مندان به فوتبال این است که کیلیان ام‌باپه فصل آینده فوتبال خود را در کدام تیم ادامه خواهد داد. علاقه رئال مادرید به این بازیکن مدت زیادی است که مشخص شده اما با توجه به اینکه پاری‌سن‌ژرمن کاپیتان فرانسه را به دلیل امتناع از تمدید قرارداد برای فروش قرار داده است، الهلال تیم جاه طلب لیگ عربستان گوی رقابت را از رئال‌مادرید ربوده و پیشنهاد چشمگیری به این بازیکن ۲۴ ساله فرانسوی داده است.

پیشنهاد الهلال به ام‌باپه چقدر است؟

بر اساس گزارش‌های مختلف در ایالات متحده، باشگاه عربستانی حاضر است به ام‌باپه ۷۷۶ میلیون دلار بپردازد تا تنها یک فصل برای آن‌ها بازی کند و پس از آن او می‌تواند آزادانه به مادرید یا هر تیم دیگری برود و این باعث می‌شود افرادی مانند لبران جیمز، پاتریک ماهومز و تام بریدی و تمام اسطوره‌های دیگر زیر سایه او قرار گیرند.

همه قراردادهای مالی دیگر ستاره‌ها سوتفاهم بود

اگر سوپراستار فرانسوی این پیشنهاد را بپذیرد، در یک فصل بیش از درآمد تمام دوران ورزشی لبران در NBA (۵۳۱ میلیون دلار تخمین زده می‌شود)، بیش از درآمد ماهومس ستاره NFL از قراردادش با کانزاس سیتی چیفس تا سال ۲۰۳۱ (۴۹۴ میلیون دلار)، بیش از درآمد 332 میلیون دلاری تام بریدی در کل دوران حرفه‌ای خود در NFL بیشتر به جیب خواهد زد.

در واقع کیلیان ام‌باپه در یک سال بیشتر از هزینه کل تیم بیسبال نیویورک متس (۳۶۷ میلیون دلار) درآمد خواهد داشت. با این حال، این سوال باقی می‌ماند: آیا ام‌باپه واقعاً می‌خواهد به عربستان سعودی برود؟

پیشنهاد الهلال به ام‌باپه چقدر است؟ قراردادهای قبل از این سوء تفاهم بود!

عربستان سعودی در تلاش است برای یک فصل بازی برای الهلال به کیلیان ام‌باپه ۷۷۶ میلیون دلار بپردازد.

مقایسه کنید:

۵۳۱ میلیون دلار: درآمد تمام دوران لبران جیمز در NBA

۴۹۴ میلیون دلار: قرارداد پاتریک ماهومز تا سال ۲۰۳۱ در NFL

۳۶۷ میلیون دلار: کل حقوق و دستمزد تیم بیسبال نیویورک متس

۳۳۲ میلیون دلار: درآمد تمام دوران تام بریدی در NFL

۲۲۵ میلیون دلار: سقف حقوق NFL در سال ۲۰۲۳

۱۸۵ میلیون دلار: ارزش سیاتل استورم

۱۵۷ میلیون دلار: درآمد تایگر وودز از PGA

ام‌باپه از فهرست بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای تور ژاپن کنار گذاشته شده و این باشگاه اکنون در تلاش است تا فوق‌ ستاره‌اش را وادار به ترک باشگاه کند. کاپیتان فرانسه اعلام کرد که در پایان قراردادش که تابستان آینده به پایان می‌رسد، پارک‌دوپرنس را ترک خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه این بازیکن را با مبلغی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو می‌خواهد بفروشد.

کیلیان ام‌باپه می‌خواهد فصل آینده به‌ طور منظم برای تیمش بازی کند تا بتواند هم در یورو و هم المپیک حضور داشته باشد. او هنوز موفق به قهرمانی در یورو با فرانسه نشده است و یورو ۲۰۲۴ از اهداف اصلی او در کنار بازی‌های المپیک است. او تمایل نشان داده است تا بتواند در بازی‌های المپیک (به میزبانی پاریس) برای تیم ملی کشورش بازی کند.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 45324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha