جشن تولد امباپه در پارک دو پرنس / پخش زنده بازی پاری سن ژرمن - متز چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و متز امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و متز امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته هفدهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و متز امروز

امباپه تولد ۲۵ سالگی خود را در بازی پاری سن ژرمن مقابل متز در لیگ ۱ در روز چهارشنبه در پارک دو پرنس جشن می‌گیرد. این ملی پوش فرانسوی تاکنون ۱۶ گل در لیگ در ۱۵ بازی در این فصل به ثمر رسانده است. بر اساس گزارش‌های بسیاری از خبرگزاری‌ها در هفته گذشته، رابطه امباپه با انریکه تیره شده است، اما این سرمربی اسپانیایی در آستانه بازی روز چهاشنبه تیمش این شایعه‌ها را رد کرد: "مثل همیشه ما یک رابطه عالی داریم. نمی‌دانم نکند انتظار دارید که مثل یک زوج عاشق باشیم؟! اینطور نیست، بیشتر به این خاطر که او نمی‌خواهد (می‌خندد) اما کاملا با هم خوبیم.

نمی‌دانم چرا مدام این سوال را از من می‌پرسید که رابطه‌ام با او چطور است. من با اکثر بازیکنانم بسیار نزدیک هستم. با کیلیان از ابتدا ما همیشه صمیمی بوده‌ایم. او کسی است که شوخی می‌کند و همیشه لبخند می‌زند. من هم همین‌طور. من از او و بقیه بازیکنانم راضی هستم، حتی اگر بدانم بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند کمی ناراحتند. ما همیشه با کیلیان بسیار صمیمی بوده‌ایم.

1968836

او واقعاً فوق العاده جوان است. او همسن پسر من است. امیدوارم او به موفقیت‌های زیادش ادامه دهد، چه به صورت فردی و چه در تیم. امیدوارم اینجا در پاری سن ژرمن بماند و بتوانیم به او کمک کنیم تا در حرفه خود پیشرفت کند. سطح او فوق العاده است و اکنون که من این فرصت را دارم که او را به عنوان یک شخص بشناسم، واقعاً عالی است که بازیکنی مانند او را در تیم خود داشته باشید. او در قله فوتبال جهان ایستاده است."

این ستاره فرانسوی از زمانی که به عنوان استعداد بزرگ نسل خود به شهرت رسید زیر نظر رئال مادرید قرار داشته است، اما این انتقال تاکنون محقق نشده است. با این حال باز هم شایعه‌هایی درباره رفتن این فوق ستاره به رئال در تابستان پیش رو وجود دارد.

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 50303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha