هدیه ویژه انریکه برای تولد ام‌باپه

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که به برادر کوچکتر ام‌باپه که تنها ۱۶ سال سن دارد بازی بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فرانسه از متز پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. ام‌باپه که تولد ۲۵ سالگی خود را جشن می‌گرفت در این بازی درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند تا بار دیگر شایستگی‌های خود را در تیم پاریسی نشان دهد.

لوئیس انریکه در این بازی تصمیم گرفت که در دقیقه ۹۲ اتان ام‌باپه برادر کوچکتر کیلیان را به میدان بفرستد که این نخستین بازی این بازیکن با پیراهن تیم پاریسی به شمار می آید.

اتان ام‌باپه تنها ۱۶ سال سن دارد. او در تیم زیر ۱۹ سال پاری سن ژرمن بازی می‌کند و باشگاه پاریسی تصمیم گرفت که او را به تیم اول بیاورد. او در ۴ بازی در فهرست پاری سن ژرمن قرار گرفت اما این برای نخستین بار بود که برای تیمش به میدان رفت.

شبکه "GFFN فرانسه اعلام کرد که لوئیس انریکه در جشن تولد ۲۵ سالگی ام‌باپه با بازی دادن به برادر کوچکتر این بازیکن هدیه‌ای مخصوص به او و خانواده‌اش داد.

ام‌باپه تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او با زدن ۱۸ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. باشگاه پاریسی سخت به دنبال این است که قرارداد ام‌باپه را تمدید کند و مانع جدایی مجانی او شود.

۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 50321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha