کامبک هوادار مقابل شمس‌آذر / پیروزی مسعود شجاعی در دوئل با دقیقی + فیلم خلاصه بازی

هوادار تهران موفق شد مقابل شمس آذر کامبک بزند و شکست یک بر صفر را به پیروزی تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هوادار تهران در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان شمس آذر قزوین بود و با کامبک مقابل این تیم با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

فیلم خلاصه بازی هوادار ۲ - شمس آذر ۱

شرح گل:

هوادار صفر- شمس آذر قزوین یک (دقیقه ۱۲: عیسی مرادی): بازیکنان میهمان مدافعان هوادار را غافلگیر کردند و با پاس خوب محمد پاپی، عیسی مرادی در محوطه جریمه توپ را درون دروازه هوادار قرار داد.

هوادار یک- شمس آذر یک (دقیقه ۱۴: کریم اسلامی): در حالی که لحظات کوتاهی از خوشحالی حریف می‌گذشت، با فرار خوب کریم اسلامی و ضربه دقیق او، هوادار خیلی زود به گل تساوی دست یافت.

هوادار دو- شمس آذر یک (دقیقه ۶۵: محسن سفید چقایی): امین قاسمی‌نژاد با یک دریبل دو طرفه پشت محوطه توپرا جلو برد و با پاس عالی‌اش محسن سفیدچقایی را راه انداخت و این بازیکن از روی خط محوطه با شوت خوبش توپ را درون دروازه حریف جای داد.

ضمن آن که هوادار در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که ضربه پای چپ امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی به زیبایی توسط علیرضا جعفرپور مهار شد تا بازی مساوی بماند.

علیرضا فغانی داور باتجربه و سابق فوتبال ایران که چندی پیش روزهای جنجالی‌ای را در جام ملت‌های آسیای قطر پشت سر گذاشت، از استرالیا به ایران برگشته و برای تماشای این بازی به ورزشگاه دستگردی آمد و اگرچه مسئولان برگزاری در تلاش بودند که او در جایگاه ویژه بنشیند، اما فغانی قبول نکرد و روی سکو نشست.

مسعود شجاعی که با نشستن روی نیمکت هوادار این تیم را متحول کرده توانست با این پیروزی تیمش را ۱۸ امتیازی کند، اما در جایگاه یازدهم باقی ماندند. شمس آذر هم با ۲۱ امتیاز نهم است.

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 52651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha