ترمز استقلال و نکونام در قزوین کشیده شد + فیلم خلاصه بازی

در هفته نهم لیگ‌برتر دو تیم شمس آذر و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ‌برتر امروز _ پنجشنبه _ یازدهم آبان‌ماه دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار تیم‌های استقلال و شمس‌آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی پر گل دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و شمس‌آذر قزوین امروز (پنجشنبه) در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

قصاوت این مسابقه را یاسر همرنگ با کمک‌های علی‌اکبر نوری و وحید سیفی بر عهده داشتند.

استقلال که در چهار هفته اخیر چهار پیروزی متوالی به دست آورده در قزوین به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل بود تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

شمس آذر نیز تیمی که در دیدارهای گذشته خود نتایج مطلوبی کسب کرده بود در خانه به دنبال متوقف کردن تیمی بود که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لحظات حساس:

دقیقه ۳: استقلال با استفاده از یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شد که مهرداد محمدی در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۹: ارسال کرنر زمینی استقلال در نقطه پنالتی به مهرداد محمدی رسید و ضربه او پس از برخورد به یکی از مدافعان به شکل بسیار خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۰: ارسال ایمان سلیمی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.

دقیقه ۲۵: یامگا در حالی که در محوطه جریمه شمس‌آذر قصد دریبل گودرزی مدافع این تیم را داشت سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یامگا پشت توپ قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۲۹: شمس‌آذر بهترین فرصت را برای گلزنی داشت. ارسال کرنر شمس‌آذر پس از ضربه سر گودرزی باعث شد تا توپ مقابل دروازه به کریمی رسید اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: شمس آذر باز هم برای زدن گل تساوی فرصت داشت. ارسال خطرناک بازیکنان این تیم به گودرزی رسید و او در حالی که فرصت عالی برای باز کردن دروازه حسینی داشت توپ را به آسمان زد.

دقیقه ۴۷: ارسال اعرابی در دهانه دروازه استقلال به نسایی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد.

دقیقه ۶۰: اشتباه مرگبار مدافع شمس‌آذر قزوین کار دست این تیم داد. کریمی در حالی که قصد داشت با یک پاس رو به عقب دروازه‌بان تیمش را صاحب توپ کند اشتباه کرد و آرمان رمضانی از این فرصت استفاد و با قاپیدن توپ از مقابل پای جعفرپور توانست به راحتی دروازه خالی میزبان را باز کند.

دقیقه ۷۵: در شلوغی محوطه جریمه استقلال، حسین گودرزی به شکلی اتفاقی صاحب توپ شد که ضربه او با عبور از میان مدافعان استقلال وارد دروازه حسینی شد.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، سعید کریمی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی، هومن ربیع‌زاده، علی‌اصغر عربی، امیرمحمد نسایی، محمدرضا رضایی و رحمان جعفری

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا (ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور (امید حامدی‌فر)، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی(گوستاوو بلانکو)

فیلم خلاصه بازی شمس‌آذر ۲ - استقلال ۲

۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 48677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ۰۰۰۰ IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      1 0
      بازی رو بزارین