مس رفسنجان و هوادار امتیازات هفته اول دور برگشت را تقسیم کردند + فیلم خلاصه بازی

رقابت‌های هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هوادار تهران امروز در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال برابر مس رفسنجان و از ساعت ۱۵:۰۰ صف آرایی کردند.

فیلام خلاصه بازی مس رفسنجان ۰ - هوادار ۰

پیش از بازی:

باشگاه صنعت مس رفسنجان اعلام کرد به مناسبت اعیاد شعبانیه بلیط بازی دیدار امروز(پنجشنبه) این تیم مقابل هوادار تهران را به صورت رایگان در نظر گرفته است.

آنطور که روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرده، هواداران برای تهیه بلیط رایگان بازی فوتبال ۲ تیم مس رفسنجان و هوادار می توانند از روش ورود به سایت باشگاه مس رفسنجان اقدام کنند.

هواداران و علاقه مندان این بازی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور ضمن ورود به سایت باشگاه مس رفسنجان وارد بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی شوند و از این محل نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

این بازی از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

بانوان مهمان ویژه فوتبال در رفسنجان

تیم های مس رفسنجان و هوادار در حالی در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) به مصاف هم خواهند رفت که بانوان نیز تماشاگر این مسابقه خواهند بود.

همچنین این بازی نخستین رقابتی است که رفسنجانی ها با هدایت محرم نویدکیا به عنوان سکاندار کادر فنی جدید به میدان می‌روند و همه هواداران منتظرند ببینند حاصل این تغییر در کادر فنی چه تاثیری بر نتایج این تیم خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در این زمینه می‌گوید: خوشحالم که در این شهرستان هستم و امیدوارم بتوانم با تمام وجود به باشگاه کمک کنم تا این باشگاه چند پله به سمت جلوتر حرکت کند و در آینده روزهای بهتری داشته باشیم.

وی خطاب به هواداران این تیم ادامه داد: امیدوارم امروز همه شما را در ورزشگاه ببینم و از دقیقه یک تا لحظه سوت پایان به تیم انرژی دهیم و حمایت کنیم تا کم کم روزهای بهتری را ببینیم.

صنعت مس رفسنجان تا اینجای کار با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی گذشته خود، تیم دهم جدول رده بندی محسوب می‌شود و در هفته نخست نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز به مصاف هواداری می‌رود که در جایگاه ۱۲ جدول لیگ برتر قرار گرفته و با رفسنجانی ها فقط یک امتیاز اختلاف دارد.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 45839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha