مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه از تصمیم جنجالی خود منصرف شد

«عمر سوما» تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی از مسابقات ملی را پس گرفت و تاکید کرد که اعلام بازنشستگی‌اش از تیم ملی واکنشی به دعوت نشدنش به مسابقات جام ملت های آسیا بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، «هکتور کوپر» سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در حالی لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در اردوی آماده سازی جهت مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام کرد که نام «عمر سوما» ستاره این تیم به چشم نمی‌خورد.

«عمر سوما» پس از این اتفاق در گفت و گو با شبکه قطری «الکاس» شگفت زدگی خود را از این مساله اعلام کرد و از اینکه این مربی به ستارگانی چون فراس الخطیب و زیاد شعبو احترام نمی‌گذارد انتقاد کرد.

السومه با تکذیب اختلافات شخصی بین خود و کوپر، اعلام کرد که به دلیل عدم احترامی که در این تیم وجود دارد بازنشستگی خود از مسابقات ملی را اعلام کرد.

به نظر می‌رسد این بازیکن از تصمیم خود صرف نظر کرده است چرا که در گفت و گویی با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد که از این تصمیم منصرف شده است و در خدمت فدراسیون فوتبال این کشور است.

وی با بیان اینکه اعلام بازنشستگی‌اش واکنشی به دعوت نشدنش به تیم ملی سوریه در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بود، گفت: از اینکه دعوت نشدم احساس ناراحتی کردم و هنوز هم این احساس را دارم اما از هیچ فرصتی برای بازی در تیم ملی سوریه را از دست نمی دهم. از هواداران تشکر می‌کنم و تا زمانی که توانایی بازی داشته باشم عقب نخواهم نشست.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه با هم دیدار می‌کنند.

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 51623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha