جلسات فوق‌العاده شبانه در اردوی تیم ملی ایران قبل از بازی با قطر

حساسیت بالای دیدار تیم ملی ایران و قطر باعث جلسات چند نفره بازیکنان باتجربه با جوان‌ترها در اردوی شاگردان امیر قلعه‌نویی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه امروز در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا برگزار می‌شود.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران که تیمش با پیروزی مقابل ژاپن انگیزه‌ای مضاعف برای رسیدن به جام قهرمانی را دارد به بازیکنانش هشدار داده است باید نتیجه‌ای فراتر از دوره قبلی گرفته و به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

او در گپ و گفت با بازیکنان باتجربه تیم ملی ایران اهمیت دیدار با قطر را با توجه به میزبانی حریف و تلاش آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی را تذکر داد تا حالا شاگردان او وظیفه افزایش انگیزه بازیکنان جوان را عهده دار شوند.

همین امر شب گذشته جلساتی را بین بازیکنان پا به سن گذاشته و نفرات جوان در اردوی تیم‌ملی ایران به همراه داشت تا همچون بازی با ژاپن آنها را آگاه‌تر از همیشه برای کسب موفقیت کنند.

نشست‌های صمیمانه ای که برای حفظ اتحاد بین بازیکنان تیم ملی ایران و رسیدن به هدف اصلی که قهرمانی است برگزار می‌شود تا حالا شاگردان قلعه نویی آماده جنگی تمام عیار برای بردن میزبان در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه شوند.

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 52120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha