سوپر جام اسپانیا: صعود رئال به فینال با عبور از اتلتیکو مادرید + فیلم خلاصه بازی

رئال مادرید با برتری مقابل اتلتیکو مادرید به مرحله فینال سوپر جام اسپانیا صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به میزبانی ورزشگاه اول پارک به مصاف هم رفتند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

اتلتیکو در دقیقه ۶ بازی با گل ماریو هرموسو پیش افتاد. رئال با گل‌های آنتونیو رودیگر در دقیقه ۲۰ و فرلاند مندی در دقیقه ۲۰ از حریفش پیش افتاد.

با این وجود نیمه اول به سود رئال تمام نشد و آنتوان گریزمان دقیقه ۳۷ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم توسط هر دو تیم متعادل دنبال می‌شد که دقیقه ۷۸ اشتباه کپا آریسابالاگا و رودیگر موجب شد اتلتیکو به گل سوم برسد.

رئال برای جبران این گل فشار روی دروازه حریف را افزایش داد تا این که دقیقه ۸۵ دنی کارواخال موفق شد گل تساوی را وارد دروازه اتلتیکو کند.

بازی با این تساوی در وقت‌های معمولی به وقت‌های اضافه کشیده شد. در نیمه اول وقت اضافه اتفاق خاصی رخ نداد ولی در نیمه دوم وقت‌های اضافه این رئال بود که به دو گل دیگر رسید.

در دقیقه ۱۱۶ دروازه اتلتیکو با گل به خودی ساویچ بازی شد و ۶ دقیقه پس از آن هم براهیم دیاز موفق شد روی اشتباه خط دفاعی اتلتیکو، دروازه خالی حریف را باز کند.

در نهایت رئال این بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود تمام کرد و راهی مرحله فینال شد. برنده دیدار تیم‌های بارسلونا و اوساسونا حریف رئال در فینال خواهد بود.

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 51043

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha