پخش زنده بازی بارسلونا - مایورکا در هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا؛ امروز ۲۳:۳۰ + لینک

تیم های بارسلونا و مایورکا در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته بیست و هشتم مسابقات لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آنتن بازی امشب بارسلونا و مایورکا در لالیگای اسپانیا را پخش خواهد کرد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم بارسلونا و مایورکا را بصورت زنده و مستقیم ببینید.


لینک پخش زنده بازی بارسلونا و مایورکا

آینده ژائو کانسلو در بارسا اصلا مشخص نیست. ژرژ مندس، ایجنت این بازیکن، در دیداری که سه‌شنبه گذشته با خوان لاپورتا داشت، تمایل این بازیکن برای ادامه حضور در باشگاه بلوگرانا را به صراحت اعلام کرد اما اعلام کرد که وقوع این خواسته پیچیده خواهد بود.

بارسا به دلایل اقتصادی شرایط پیچیده‌ای را سپری می‌کند اما منچسترسیتی، مالک این بازیکن، هیچ سناریوی دیگری به جز انتقال دائمی در تابستان در نظر نمی‌گیرد، بنابراین باید راهکارهای مبتکرانه‌ای پیدا کرد تا او بتواند به حضور در بارسلونا ادامه دهد و این یک مذاکره ساده نخواهد بود.

سیتی در تابستان گذشته سخت تلاش کرد تا کانسلو را بفروشد و تا آخرین روزهای بازار با انتقال قرضی او به بارسا موافقت نکرد. این عمل به دلیل عزم این بازیکن برای آمدن به بارسلونا و رد پیشنهادات دیگر ممکن شد، اما تابستان امسال به این سادگی نخواهد بود. کانسلو تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد و سیتی عجله‌ای برای خلاص شدن از شر او ندارد. آنها علاقه این بازیکن را با خود ندارند اما مشخص است که او این بار فقط به بالاترین پیشنهاد فروخته می‌شود و این موضوع را برای اطرافیان این بازیکن روشن کرده‌اند.

1945443

این باشگاه انگلیسی ارزش کانسلو را حدود ۴۰ میلیون یورو می‌داند به خصوص که او ارزش خود را در بارسا بازیابی کرد. باشگاه‌ها و تیم‌های لیگ برتری و همچنین تیم‌هایی از عربستان سعودی وجود دارند که می‌خواهند این بازیکن را جذب کنند بنابراین سیتی تخفیفی نخواهد داد. این رقم برای بارسا غیرقابل پرداخت است و آنها حتی نمی‌خواهند به این معامله نزدیک شوند. ایده باشگاه بلوگرانا این است که تابستان امسال برای خرید یک دفاع راست سرمایه‌گذاری نکند تا همه چیز را برای جذب یک وینگر چپ کنار بگذارد، بنابراین وضعیت این بازیکن برای ماندن در بارسلونا به شدت در گرو پروژه بارسلوناست.

آنها در سیتی کانسلو را نیاز ندارند زیرا پپ گواردیولا او را در تیمش نمی‌خواهد، بنابراین با حضورش مشکل دارند، اما می‌خواهند پول سرمایه‌گذاری شده روی او را پس بگیرند. نکته کلیدی در کل این است که آیا خورخه مندز می‌تواند باشگاه انگلیسی را با فرمول ترکیبی قرضی با گزینه خرید مشروط متقاعد کند یا خیر. این بهترین ایده‌ای است که بارسا می‌تواند آرزویش را داشته باشد. کاملا مشخص است که این فوتبالیست می‌خواهد بماند، اما باید ببینیم در صورت دریافت پیشنهاد مالی بسیار مهم از باشگاه دیگری، چه واکنشی نشان خواهد داد. آنچه درباره بارسا واضح است این است که شرایط تداوم حضور کانسلو در این تیم بسیار پیچیده‌تر از ژائو فلیکس خواهد بود.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 53174

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha