پخش زنده نبرد اتلتیکومادرید - اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا؛ امشب ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

صدرنشین سری آ با برد به مادرید سفر خواهد کرد تا پرونده این فصل اتلتیکو در لیگ قهرمانان را ببندد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید.

لینک پخش زنده بازی اتلتیکومادرید و اینترمیلان امروز ساعت ۲۳:۳۰

اتلتیکومادرید - اینتر (۰-۱)

اتلتیکو مادرید به دنبال جبران شکست بازی رفت است، جایی که تیم دیگو سیمئونه با یک گل در جوزپه مه‌آتزا شکست خورد. اینترمیلان در واندا متروپولیتانو کار دشواری در پیش خواهد داشت. نراتزوری سه هفته پیش به لطف ضربه مارکو آرناوتوویچ برنده شد و حالا باید از برتری‌اش در دیدار برگشت مراقبت کند.

اتلتیکو مادرید پس از حذف ناامیدکننده از مرحله گروهی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، به یک هشتم نهایی راه یافته اما این تیم برای صعود به یک چهارم نهایی کار دشواری دارد. دیگو سیمئونه در هفته های اخیر تحت فشار قرار گرفته چرا که تیمش تنها دو برد از ۹ بازی اخیرش در تمام رقابت ها کسب کرده و در ۵ بازی موفق به گلزنی نشده است.

اتلتیکو در واندا متروپولیتانو تیم قدری است و تنها یک بازی از ۳۲ بازی اخیرش را در این ورزشگاه باخته است. اتلتیکو همچنین در ۷ بازی از ۹ دیدار اخیر خانگی‌اش با حریفان ایتالیایی پیروز شده است.

برخلاف اتلتیکو، اینتر با روحیه ای بالا راهی پایتخت اسپانیا می شود، چون این تیم در ۱۵ بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها به ۱۴ برد و یک تساوی رسیده و این هفته در سری آ توانست بولونیای شگفتی‌ساز را با یک گل شکست دهد.

سیمونه اینزاگی در این دیدار ترجیح داد به تعدادی از ستاره‌اش، از جمله لائوتارو مارتینس، بهترین گلزن و کاپیتانش استراحت دهد اما نراتزوری در پایان با ضربه سر یان اورل بیسک به برتری رسید.

اینتر پس از پیروزی در ۱۲ بازی اخیرش در سری آ با ۷۵ امتیاز از ۲۸ بازی و ۱۶ امتیاز برتری نسبت به میلان با قدرت در صدر قرار گرفته است. با وجود چنین حاشیه امنیتی، اینزاگی و همکارانش می توانند تمام تمرکزشان را به رویارویی با اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا و موفقیت در این رقابت‌ها معطوف کنند.

دورتموند - آیندهوون (۱-۱)

در آخرین دیدار نیز دورتموند در خانه به مصاف آیندهوون صدرنشین لیگ هلند خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شاگردان ادن ترزیچ اکنون به حمایت هوادارنشان چشم دوخته‌اند تا تیم خوب آیندهوون را کنار بزنند. دورتموند در شش سال گذشته تنها یک بار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و حالا در شرایط خوبی قرار دارد تا بتواند به این مهم برسد.

تیم آلمانی در هشت بازی خانگی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده و در خانه قدرتی دوچندان دارد. تنها نگرانی این تیم وضعیت سباستین هالر و ساموئل بامبا است که به دلیل مشکلات مچ پا و عضله از میادین دور هستند.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 53336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha