عملیات کوبنده گردان‌های قدس در دیرالبلح علیه اشغالگران

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از عملیات کوبنده علیه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در غزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از المیادین، گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: رزمندگان ما مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب دیرالبلح با خمپاره هدف قرار دادند.

در بیانیه گردان‌های قدس آمده است: بالگردهای دشمن مشاهده شد که پس از این عملیات در حال انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها از منطقه هستند.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که ۳ خودروی زرهی دیگر اشغالگران را در محله شیخ رضوان در شهر غزه با راکت‌های ضدزره تاندوم هدف قرار داده است. همچنین گردان‌های قدس تاکید کرد که با نظامیان صهیونیست در این منطقه درگیر شده و با سلاح تیربار آن‌ها را هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد دو نفربر اسرائیلی را در شمال شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده است. قسام تاکید کرد که در پی این عملیات، یک بالگرد اشغالگران برای انتقال کشته‌ها و مجروحان این عملیات در این منطقه به زمین نشست.

گردان‌های قسام یک گروه ۱۰ نفره از نظامیان پیاده اشغالگر صهیونیست را در شمال شهر خان یونس با بمب ضدنفر رعدیه هدف قرار دادند که در این عملیات شماری از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند.

قسام از انهدام یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی با موشک یاسین ۱۰۵ خبر داد.

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 50225
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha