برد پرگل پورتو برابر شاختار دونتسک با گل زیبای مهدی طارمی + فیلم

هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم فوتبال پورتو درحالی چهارشنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت که در پایان این تیم موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ برنده شود و به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در دقیقه ۶٢ بازی مهدی طارمی روی فرار هم بازی خود در گوشه محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با ضربه‌ای تماشایی موفق شد گل سوم اژدها را وارد دروازه شاختار کند.

طارمی با این گل در بیست و پنجمین تجربه خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد دهمین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر برساند و تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی شود که در این مسابقات گل‌های زده خود را دو رقمی می‌کند.

وی در سال ۲۰۲۱، دو گل حساس و زیبا را برای پورتو در مرحله حذفی چمپیونزلیگ به‌ثمر رساند. اولی برابر یوونتوس در یک‌هشتم نهایی و دومی برابر چلسی در یک‌چهارم نهایی.

طارمی فصل بعد در مرحله گروهی یک گل دیگر هم در برابر لیورپول به‌ثمر رساند.

اما شاهکار مهاجم ایرانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ رقم خورد. مهدی طارمی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در ۷ مسابقه ۵ گل به‌ثمر رساند. او در مرحله گروهی برابر لورکوزن و کلوب بروژ دبل کرد و یک گل هم مقابل اتلتیکو مادرید به‌ثمر رساند.

او در فصل جاری نیز دو گل به شاختار زد تا تعداد گل‌های خود در این رقابت‌ها را به عدد ١٠ رسانده و نقش مهمی در صعود تیمش داشته باشد.

سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی ایران با ۶ گل در رده دوم برترین گلزنان ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

فیلم خلاصه بازی پورتو ۵ - شاختار دونتسک ۳

۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
کد خبر: 50079

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha