پخش زنده بازی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال، پورتو - ویتوریا گیمارش؛ امروز ساعت ۲۳:۰۰ + لینک

امشب پورتو و یاران مهدی طارمی با ویتوریا گیمارش از سری رقابتهای لیگ پرتغال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش امشب از ساعت ۲۳:۰۰ در هفته بیست و هشتم لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک‌های زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی پورتو و ویتوریا گیمارش ساعت ۲۳

تیم فوتبال پورتو در هفته گذشته لیگ برتر پرتغال شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل استوریل متحمل شد، اما امشب این فرصت را دارد دوباره به شرایط خوب گذشته برگردد ولی سرخیو کونسیسائو بسیاری از مهره‌های خود را برای رقابت حساس مقابل ویتوریا گیمارش در اختیار ندارد تا دوباره مجبور به استفاده از مهدی طارمی شود.

پورتو در مسابقه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل استوریل علاوه بر اینکه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، دیوگو کاستا (دروازه‌بان) و په‌په و فدریکو کونسیسائو، دو عنصر هجومی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد و امشب نمی‌تواند برابر ویتوریا گیمارش از آنها بهره ببرد و اوانیلسون هم به‌خاطر پنج کارته شدن در فهرست اژدها نخواهد بود.

با توجه به اینکه علاوه بر محرومیت پسر سرمربی پورتو، په‌په و اوانیلسون هم به دلیل محرومیت در بازی امشب مقابل ویتوریا گیمارش حضور ندارند و و سرخیو کونسیسائو نمی‌تواند از این ۳ مهره هجومی خود بهره ببرد، مجبور به استفاده دوباره از مهدی طارمی شده و در اظهارات خود برای مهاجم ایرانی نرمش به خرج داده است.

کونسیسائو که در مصاحبه‌های اخیرش صحبت از نیاز طارمی به تلاش بیشتری و آمادگی بدنی بالاتر برای بازگشت به فهرست و ترکیب تیمش صحبت کرده بود، روز گذشته و در نشست خبریِ قبل از دیدار با ویتوریا گیمارش تاکید کرد که طارمی همیشه آماده است و می‌تواند به ترکیب برگردد.

مهدی طارمی آخرین بازی خود برای پورتو را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال انجام داد که حضور تعویضی در زمین داشت و پس از آن در دو مسابقه لیگ برتر پرتغال برابر ویزلا و استوریل و یک بازی جام حذفی با ویتوریا گیمارش غایب بوده که این روند امشب به پایان می‌رسد.

محرومیت سه بازیکن هجومی در پورتو کاری کرده تا طارمی این شانس را به دست بیاورد تا امشب مقابل ویتوریا گیمارش به میادین برگردد، هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد و فرصت بهبود آمار سه گل زده و یک پاس گل در این رقابت‌ها را داشته باشد.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۷
کد خبر: 54120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha