پخش زنده لیگ کاپ پرتغال، پورتو - فامالیسائو ؛ امروز ساعت ۲۰:۳۰ + لینک

امشب بازی پورتو و یاران مهدی طارمی با فامالیسائو از سری رقابتهای لیگ کاپ پرتغال را ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فامالیسائو و پورتو امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در لیگ کاپ پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک‌های زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی فامالیسائو - پورتو

یک نشریه ایتالیایی نوشت: مدیران اینتر به هیچ وجه نمی‌خواهند منتظر صدور پاسپورت اروپایی طارمی باشند و او را بدون سوزاندن یک سهمیه غیراروپایی به خدمت بگیرند بلکه می‌خواهند این بازیکن سریعا در تابستان به عنوان یک سهمیه غیراورپایی بیایید.

به گزارش فوتبالی؛ «طارمی به عنوان یک بازیکن غیراروپایی به اینتر ملحق می‌شود»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه توتو اسپورت از نحو انتقال ستاره ایرانی پورتو بعد از اخبار گرفتن تابعیت کشور پرتغال از سوی طارمی است.

طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست کنونی ایران به شمار می آید و بعد از درخشش به همراه پورتو در ۴ سال گذشته به نوعی بهترین لژیونر نیز است.

در چند روز گذشته رسانه های پرتغال از اقدام مهدی طارمی برای گرفتن تابعیت این کشور اروپایی خبر دادند.

بعد از این خبر رسانه‌های ایتالیا مدعی شدند که طارمی با این اقدام می‌خواهد مسیر انتقال به اینتر را هموار کند و او به عنوان یک بازیکن اروپایی و خارج از سهمیه بازیکنان غیراروپایی به نراتزوری ملحق شود.

نشریه ایتالیایی گزارش داد که روند دادن تابعیت به طارمی مدت زیادی طول خواهد کشید به همین خاطر مهاجم ایرانی به عنوان سهمیه غیراروپایی(ایرانی) در تابستان به اینتر ملحق خواهد شد.

توتو اسپورت می‌نویسد که مدیران اینتر به هیچ وجه نمی‌خواهند منتظر صدور پاسپورت اروپایی طارمی باشند و او را بدون سوزاندن یک سهمیه غیراروپایی به خدمت بگیرند بلکه می‌خواهند این بازیکن سریعا در تابستان به عنوان یک سهمیه غیراورپایی بیاید تا تیم تجدیدقوا شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
کد خبر: 54314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha