امشب بازی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال را تماشا کنید، پورتو - ویزلا؛ ساعت ۲۳:۵۹ + لینک پخش زنده

امشب بازی پورتو و یاران مهدی طارمی با ویزلا از سری رقابتهای لیگ پرتغال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ویزلا و پورتو امشب از ساعت ۲۳:۵۹ در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک‌های زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی ویزلا و پورتو

مهدی طارمی که پس از حدود یک ماه فاصله از میادین به دلیل آسیب دیدگی، در دیدار سه‌شنبه شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان رفت و به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شد، جزو دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی قرار گرفت.

ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال مقابل آروکا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و اولین بازی خود پس از جام ملت‌های آسیا را انجام داد، با مصدومیت بدموقع مواجه شد و درست یک ماه از میادین دور بود تا اینکه در دیدار مقابل آرسنال حدود ۳۰ دقیقه بازی کرد که البته نتوانست مانع از شکست تیمش برابر توپچی‌ها شود.

مهدی طارمی که در جام ملت‌های آسیا جزو بازیکنان تیم ملی ایران بود و سه گل به ثمر رساند و بهترین گلزن در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

2001850

باشگاه پورتو پرتغال با انتشار تصویر بازیکنان خود که در فیفا دی به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، پوستری از مهدی طارمی منتشر کرد و خبر از دعوت او به اردوی تیم ایران داد که با این شرایط او باید در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به تهران برگردد و در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به میدان برود.

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 53418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha