پایان هندی مازندرانی های فوتبال امشب در آزادی؛ پخش زنده بازی نساجی - مومبای سیتی ساعت ۱۹:۳۰+ لینک

نساجی ایران در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا (ACL) مقابل مومبای سیتی هند صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نساجی ایران و مومبای سیتی هند در جریان هفته پنجم لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به دیدار هم می‌روند.

شاگردان رحمتی در هفته نخست فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا اولین بازی تاریخ خود در این رقابت‌ها را با پیروزی دو بر صفر برابر مومبای سیتی به پایان بردند تا برای ادامه مسیر امیدوار شوند.

اما نساجی در ادامه کار مطابق انتظار ظاهر نشد و سه باخت متوالی مقابل الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان (۲)، مازنی‌ها را با سه امتیاز به جایگاه سوم گروه D تبعید کرد تا شاگردان رحمتی فرصت حضور در مرحله‌حذفی را از دست بدهند.

در نقطه مقابل، بدون تردید می‌توان مومبای سیتی را ضعیف‌ترین تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها دانست؛ باخت در هر چهار مسابقه، دریافت ۱۳ و عدم گلزنی در این مدت،‌ نماینده هند را به کف جدول گروه D چسبانده است.

باتوجه به قطعی شدن عدم صعود هر دو تیم‌ از مرحله گروهی، این دیدار تشریفاتی به حساب می‌آید و باید دید آیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش نساجی و مومبای‌سیتی، دومین پیروزی نماینده ایران در آخرین بازی خانگی خود در این دوره از رقابت‌ها رقم می‌خورد، یا هندی‌ها به سودای اولین پیروزی‌ خود در (ACL) واقعیت می‌بخشند.

*هفته پنجم لیگ‌قهرمانان آسیا/ گروهD

نساجی ایران-مومبای‌سیتی هند لینک پخش زنده

سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲

ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران

ورزشگاه آزادی

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 49541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha