باخت بارسلونا مقابل شاختار در آلمان + فیلم خلاصه بازی

دیدارهای شب نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود منچسترسیتی و لایپزیگ، پیروزی تیم‌های میلان، اتلتیکومادرید، پورتو و لاتزیو و شکست بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و فاینورد به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در هفته چهارم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و شاختار به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شاختار موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

فیلم خلاصه بازی شاختار و بارسلونا

کمتر کسی فکرش را می کرد که شاختار در این بازی بتواند بارسلونا را شکست دهد اما در نهایت این اتفاق افتاد و بارسلونا مقابل شاختار شکست خورد. تک گل شاختار را در این بازی سیکان در دقیقه 40 وارد دروازه بارسا کرد و شاختار با همین یک گل بارسلونا را شکست داد چرا که آبی و اناری پوشان تا پایان بازی هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند.

این بازی در شهر هامبورگ آلمان برگزار می شد و شاختاری ها در حالی میزبانی کردند که زمین بازی متعلق به خودشان نبود اما با این شرایط هم بارسلونا را شکست دادند. اکنون بارسا پس از 4 بازی، 9 امتیاز دارد و شاختار 6 امتیازی شده است و شانس صعود پیدا کرده است. پورتو از 3 بازی 6 امتیاز گرفته است و این شانس را دارد که با پیروزی مقابل آنتورپ خودش را به بارسلونا برساند. به نظر می رسد که باز هم کار برای صعود بارسلونا دشوار شده است.

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 48838

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha