دیدار منچسترسیتی - برایتون را میزبان برد + نتیجه

تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف یکدیگر رفتند.

نتیجه نهایی: منچسترسیتی ۲ - برایتون ۱

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی برایتون و منچسترسیتی

بازی‌های امروز در لیگ برتر انگلیس تحت تاثیر باد و باران شدید قرار گرفتند و احتمال لغو شدن آنها بالاست.

جدال خانگی ناتینگام‌فارست با لوتون به دلیل احتمال سیل امکان دارد لغو شود اما میزبانان همچنان امیدوارند که بتوانند بازی را با وجود هوای بد برگزار کنند.

فارست قرار است ساعت ۱۵ شنبه میزبان تیم تازه صعود کرده لوتون باشد. جاری شدن سیل در شهر باعث ترس از به تعویق افتادن مسابقه شده است. اما طبق گزارش نشریه اتلتیک، تیم میزبان خوشبین است که این بازی طبق برنامه برگزار شود. فارست همچنان با گروه مشاوره ایمنی، پلیس و شوراهای محلی در تماس دائمی خواهد بود تا از بارندگی شدید و شرایط مطلع باشد.

به گزارش منچستر ایونینگ، انتظار می‌رود که شمال غرب نیز با بارندگی شدید مواجه شود و در این صورت چهار بازی دیگر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. بازی‌های لیورپول - اورتون، منچسترسیتی - برایتون، نیوکاسل - کریستال پالاس و شفیلدیونایتد – منچستریونایتد. جاده‌های ناتینگهام به دلیل سیل بسته شدند و خدمات ریلی نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

فارست زمین خود را در تابستان بازسازی کرد و سیستم زهکشی را بهبود بخشید. اداره هواشناسی هشدار باد و باران شدید را صادر کرده و احتمال قطعی برق نیز زیاد است. روز جمعه در شرق اسکاتلند هشدار قرمز ارسال شد و احتمال خطر در این منطقه به شدت بالاست. این هشدار از نیمه شب شنبه تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز برقرار است.

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 48270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha