تساوی لیورپول و منچسترسیتی در روز رکوردشکنی هالند + فیلم خلاصه بازی

مهاجم نروژی منچسترسیتی به رکوردی خاص که در لیگ جزیره به ثبت رساند واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، و به نقل از اسپورت، حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برنده نداشت.

فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی و لیورپول

دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم در ورزشگاه الاتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ارلینگ هالند ابتدا سیتی را پیش انداخت اما آرنولد توانست گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند.

هالند با گلی که در این بازی به ثمر رساند یک رکورد تاریخی و جدید را به نام خود به ثبت رساند. او تنها در ۴۸ بازی در لیگ جزیره توانست ۵۰ گل به ثمر برساند که این یک رکورد در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

هالند به این رکورد خاص که به نام خود به ثبت رساند واکنش نشان داد و نوشت: این یک رکورد بسیار خاص است. مدیون هم‌تیم‌های بسیار خوب و هم‌چنین کادر فنی هستم که در هر بازی به من کمک می‌کنند تا بهترین باشم. امتیاز بزرگی است که برای چنین باشگاهی بازی می‌کنم.

هالند فصل قبل که نخستین حضورش را در لیگ جزیره تجربه کرد توانست عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل را با منچستر سیتی به دست آورد. او در فصل جاری هم توانسته ۱۴ گل در ۱۳ بازی به ثمر برساند تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

این فوق ستاره نروژی در صورتی که بتواند به این نمایش درخشان خود ادامه دهد به احتمال خیلی زیاد توپ طلا را به دست آورد. او در سال قبل هم بعد از مسی بیش‌ترین رای را برای کسب توپ طلا به خود اختصاص داد و به نظر می‌رسد که در آستانه کسب این جایزه بزرگ قرار دارد.

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 49432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha