پخش زنده دربی منچستریونایتد - منچسترسیتی امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی امروز از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی از ساعت ۱۹:۰۰ امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی

از ساعت ۱۹ به وقت ایران در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و منچستر سیتی به مصاف هم می روند و به این ترتیب حساس ترین دیدار این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر یونایتد با هدایت اریک تن هاگ کار بسیار دشواری در این بازی دارد. منچستر یونایتد به طور کلی در این فصل اوضاع خوبی نداشته است و اکنون برای بازی مقابل منچستر سیتی هشت غایب دارد و همین قضیه کار را برایش سخت می کند. این بازی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر که ورزشگاه خانگی منچستر سیتی است برگزار می شود و به این ترتیب شرایط به طور کلی به نفع شیاطین سرخ نیست.

منچستر یونایتد برای این بازی لوک شاو، ون بیساکا، میسون مونت، آنتونی مارسیال، لیساندرو مارتینز، هویلوند، هری مگوایر و مالاسیا را در دسترس ندارد. این در حالی است که منچستر سیتی فقط جک گریلیش را برای این بازی در دسترس ندارد.

سیتیزن ها در کورس قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و پیروزی مقابل منچستر یونایتد برای آن ها بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. لیورپول امروز بازی خود مقابل ناتینگهام فارست را برد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 52987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha