پخش زنده بازی منچسترسیتی - لوتون در لیگ برتر انگلیس / شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

از رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال انگلستان امشب از ساعت 17:۳۰ تیم‌های منچسترسیتی و لوتون به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و لوتون امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی و لوتون

شنیده‌ها حاکی از آن است که کوین دی بروینه و کایل واکر، دو بازیکنی که به علت مصدومیت در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان غایب بودند، می‌توانند در دور برگشت سیتیزن‌ها را همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در این هفته در حالی به مصاف رئال مادرید رفت، که دو بازیکن و ستاره اصلی خود را در اختیار نداشت؛ با این حال شاگردان پپ از بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست خالی بیرون نیامدند و توانستند در مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپا، یک تساوی ارزشمند به دست بیاورند.

حالا گفته می‌شود کوین دی بروینه و کایل واکر می‌توانند در بازی برگشت در میدان حاضر باشند و این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران منچسترسیتی باشد.

کایل واکر، مدافع باتجربه و سرسخت آبی‌های شهر منچستر در دیدار دوستانه‌ای که تیم‌های ملی انگلیس و برزیل برگزار کرده بودند دچار مصدومیت شد و حالا دارد روزهای پایانی دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و پیش‌بینی می‌شود که نتواند در بازی اول هفته مقابل لوتون به میدان برود، اما احتمالا برای تقابل با رئال مادرید آماده خواهد بود.

کوین دی بروینه اما دقایقی پیش از آغاز بازی رفت دچار مسمومیت غذایی شد و نتوانست برای تیمش به میدان برود. گفته می‌شود مشکل این ستاره بلژیکی جدی نیست و می‌تواند هم در برابر لوتون بازی کند و هم در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید.

این بازیکنان مهره‌های تاثیرگذاری در ترکیب منچسترسیتی هستند و بازگشتشان می‌تواند راه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را هموار کند.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 54317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha