تقسیم امتیازات بین صنعت نفت آبادان و ملوان در لیگ برتر فوتبال + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ملوان در ششمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و ملوان امروز راس ساعت۱۹:۰۰ در هفته ششم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

فیلم خلاصه بازی صنعت نفت ۱ - ملوان ۱

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:



لینک پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و ملوان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر مقابل ملوان به میدان می رود.

فتی ها که در بازی گذشته خود برابر سپاهان متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شده اند و با ۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند، برای خروج از شرایط فعلی نیاز به برد برابر ملوان دارند، سه امتیازی که ویسی هم عنوان کرده اگر تیمش به آن برسد مسیرش در ادامه لیگ هموارتر خواهد شد، در غیر این صورت آینده پراسترسی خواهند داشت. صحبت های ویسی نشان می دهد این بازی برای او و تیمش از حساسیت بالایی برخوردار است و بازیکنانش را مامور کرده که فقط با برد از زمین خارج شوند.

ویسی در این بازی هفت بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

در آن سوی میدان نیز ملوانی قرار دارد که این فصل در نتیجه گیری نسبتا خوب عمل کرده اند و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. به گفته مربی این تیم، آن ها در هر بازی بدون استرپس فقط برای برد پا به میدان می گذارند. صحبت هایی که نشان می دهد نفتی ها روز سختی در جدال با ملوان خواهند داشت.

در پنج بازی گذشته دو تیم نفت آبادان و ملوان، ۲ بار ملوان به برد رسیده و سه بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. باید دید این بازی برنده خواهد داشت یا چهارمین تساوی دو تیم رقم می خورد.

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 48197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha