پخش زنده لیگ برتر فوتبال پرسپولیس - ملوان؛ امروز ساعت ۲۰:۰۰ + لینک

دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان در بیست و سومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان امروز راس ساعت۲۰:۰۰ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و ملوان از شبکه سوم سیما

با نتایج هفته گذشته لیگ، پرسپولیس ادامه فصل را مصمم‌تر از قبل برای تکرار عنوان قهرمانی خود دنبال می‌کند. این تیم در آخرین دیدار هفته بیست و سوم روز جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

۱. پرسپولیس با ۴۶ امتیاز از ۲۲ بازی در رده دوم جدول است. این تیم تحت هر شرایطی در این هفته از این رده پایین‌تر نخواهد آمد ولی با پیروزی در این بازی می‌تواند امیدوار به توقف استقلال برابر آلومینیوم باشد که در این صورت به صدر جدول صعود خواهد کرد.

۲. ملوان با ۳۸ امتیاز پس از ۲۲ بازی تیم پنجم جدول است. این بیشترین امتیازی است که ملوان در تاریخ لیگ برتر تا این مقطع از فصل کسب کرده است. جایگاه این تیم در رده پنجم پس از این بازی تضمین شده است ولی این تیم در صورت غلبه بر پرسپولیس در اتفاقی که در ابتدای فصل بسیار بعید به نظر می‌رسید، شانس حضور در رده سوم جدول را دارد.

۳. پرسپولیس بهترین تیم نیم‌فصل دوم است. این تیم در ۶ بازی قبلی خود به ۵ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. این تیم روند دفاعی خوب خود را بازیافته و در ۳ بازی قبلی گل نخورده است. ملوان در ۶ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست رسیده است. این تیم در ۴ هفته اخیر فقط در یک بازی برنده نشده است. پرسپولیس تنها تیم لیگ است که در تمام دیدارهای خانگی گل زده و ملوان هم تیم دوم جدول دیدارهای خارج از خانه است.

۴. بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس مانند اکثر فصول اخیر، بهترین تیم لیگ در زمینه ارائه فوتبال مالکانه است و در درصد مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس رده نخست لیگ را در اختیار دارد. پرسپولیس موفق‌ترین تیم لیگ در دریبل موفق است ولی در نبرد هوایی در رده پانزدهم قرار دارد. ملوان هم در دقت شوت و تکل موفق یکی از ۳ تیم ضعیف لیگ است اما پس از پرسپولیس دومین تیم تکنیکی لیگ است.

۵. تقابل پرسپولیس و ملوان یکی از قدیمی‌ترین مصاف‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌آید. پرسپولیس در ۶ رویارویی قبلی با ملوان در لیگ و جام حذفی به ۵ پیروزی رسیده و تنها یک گل دریافت کرده است. از آخرین برد ملوان مقابل پرسپولیس ۹ سال می‌گذرد.

۶. این بازی تقابل مهدی تارتار با پرسپولیس است. تارتار در ۱۶ تقابل اخیر با پرسپولیس در تمام رقابت‌ها تنها یک برد داشته است. تیم‌های تحت هدایت تارتار در ۳ مصاف قبلی با پرسپولیس فقط یک گل خورده‌اند. مهدی تارتار با سابقه‌ترین مربی فعلی لیگ و چهارمین مربی با سابقه تاریخ لیگ برتر است. این مربی تنها مربی است که از لیگ هفدهم تاکنون در تمام هفته‌های لیگ مربیگری کرده است.

۷. دو بازیکنی که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند، رکورددار گلزنی در این مسابقه هستند. پژمان نوری با ۶ و مهرداد اولادی با ۵ گل بهترین آمار را در این تقابل در لیگ برتر دارند. سعید صادقی، مهدی ترابی و امید عالیشاه از جمع بازیکنان حاضر سابقه گلزنی در این بازی را دارند. مازیار زارع با ۲۰ بازی رکورددار بیشترین حضور در این تقابل در لیگ برتر است.

۸. شهاب زاهدی که در نقل‌وانتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شد، با ۶ گل بهترین گلزن این تیم است. مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس با نمره ۷.۳۲ بهترین بازیکن پرسپولیس و سومین بازیکن برتر این فصل از لیگ است. رضا جعفری با ۷ گل بهترین گلزن ملوان است ولی بهترین بازیکن این تیم مهاجم آماده ملوان محمدرضا سلیمانی با نمره ۷.۲۶ است که بهترین گلزن نیم‌فصل دوم لیگ به شمار می‌آید.

۹. محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس سابقه بازی در ملوان را دارد. از اتفاقات خاص این بازی حضور ۲ بازیکن نیم‌فصل اول پرسپولیس در ملوان است. محمد عمری و میلاد سرلک برای گذراندن خدمت سربازی در این تیم حضور دارند. سینا اسدبیگی، محمد عمری و فرشاد فرجی در تیم‌های مختلف سابقه همکاری با مهدی تارتار را دارند.

۱۰.پرسپولیس همچنان سنگربان شماره یک خود علیرضا بیرانوند را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم تا پایان فصل غایب خواهند بود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت پرسپولیس نیست. ملوان در این بازی محروم یا مصدوم خاصی ندارد.

۱۱. پیام حیدری با ۹ قضاوت یکی از پرکارترین داوران این فصل از لیگ است که قضاوت بازی دو تیم را بر عهده خواهد داشت. پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس پرتکرارترین نتیجه پیش‌بینی شده توسط کاربران سایت فوتبال ۳۶۰ است. ۸۱ درصد پیروزی پرسپولیس را پیش‌بینی کرده‌اند. ۱۵ درصد به نتیجه تساوی رای داده‌اند و به نظر ۴ درصد هم ملوان برنده این مسابقه خواهد بود.

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 54283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha