بمب سعید معروف در آستانه انفجار

یک اتفاق ویژه و جذاب در انتظار تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بعد از پشت سر گذاشتن سه چهار ماه کابوس‌وار و عجیب و غریب حالا اوضاع کمی آرام شده اما همچنان هواداران والیبال از اتفاقات اخیر کاملاً دلخور هستند. نتایج فوق العاده ضعیف در لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا و در نهایت انتخابی المپیک که شانس والیبال ایران را برای حضور در پاریس به کمترین میزان خود رسانده است.

زودتر از به پایان رسیدن رقابت‌های انتخابی المپیک بود که بهروز عطایی از سمت خود استعفا داد. از همان زمان گمانه‌زنی درباره نیمکت تیم ملی والیبال ایران آغاز شد. از طرف دیگر همانطور که محمدرضا داورزنی اعلام کرد یک مربی بزرگ خارجی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت.

در حال حاضر گزینه‌هایی نظیر جان لورنز بلنجینی و ولادیمیر آلکنو از بیشترین شانس برای هدایت تیم ملی والیبال ایران برخوردار هستند. در واقع آنها دو گزینه محبوب ریاست فدراسیون والیبال هستند اما اگر با آنها توافق حاصل نشود گزینه‌های دیگری هم وجود خواهد داشت.

1939358

اما به جز انتخاب سرمربی خارجی یک سورپرایز دیگر نیز در انتظار والیبال ایران خواهد بود. بر اساس اطلاعات به دست آمده فدراسیون والیبال ایران و در راس آنها محمدرضا داورزنی با سعید معروف صحبت کرده‌اند و این ستاره و اسطوره والیبال ایران نیز موافقت اولیه خود را برای بازگشت به تیم ملی اعلام کرده است.

تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت‌های اخیر به وضوح از نبود یک رهبر و البته پاسور فوق العاده در ترکیب خود رنج می‌برد و بازگشت سعید معروف می‌تواند کمک بزرگی تلقی شود. معروف پیش از این نیز اعلام کرده بود که از تیم ملی خداحافظی کرده اما اگر بحث منافع ملی مطرح شود و حضور او ضرورت داشته باشد از کمک به ایران امتناع نخواهد کرد و حالا دقیقاً همان شرایط به وجود آمده است. تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت سال آینده لیگ ملت‌ها باید تقریباً ۹ بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و در این راه سعید معروف می‌تواند یکی از امیدهای بزرگ تیم ملی باشد.

بمب سعید معروف در آستانه انفجار

محمدرضا داورزنی در این باره با سعید معروف صحبت کرده و موافقت اولیه او را برای بازگشت دریافت کرده است. البته این موضوعی است که خود داورزنی نیز در مصاحبه‌های اخیرش به شکل غیرمستقیم به آن اشاره کرده اما پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که بازگشت سعید معروف خیلی خیلی جدی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او سال آینده دوباره پیراهن تیم ملی والیبال ایران را بر تن خواهد کرد.

البته به احتمال زیاد سعید معروف تنها بازیکن بزرگی نیست که به تیم ملی والیبال ایران برمی‌گردد. فدراسیون والیبال قصد دارد شانس خود را برای بازگشت بازیکنی مثل امیر غفور نیز امتحان کند و باید دید که آیا ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران راضی به بازگشت خواهد شد یا خیر.
هرچه که هست تیم ملی والیبال باید سال آینده از حداکثر توان خود استفاده کند تا با رقم زدن یک معجزه راهی المپیک پاریس شویم؛ معجزه‌ای که بازگشت فوق ستاره‌ای مثل سعید معروف شانس رقم خوردن آن را افزایش می‌دهد.

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 48002
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      به امید آن روز