لیگ قهرمانان اروپا؛ مصاف لایپزیش - منچسترسیتی امروز از ساعت ۲۲:۳۰ + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های لایپزیش و منچسترسیتی امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های لایپزیش و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

فیلم خلاصه بازی لایپزیش ۱ - منچسترسیتی ۳


لینک پخش زنده بازی لایپزیش و منچسترسیتی

هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

گروه E
اتلتیکومادرید - فاینورد
سلتیک - لاتزیو

روخی بلانکوس بعد از برد دشواری که برابر کادیس به دست آورد، حالا دومین بازی‌اش در دور گروهی را این بار در خانه برابر فاینورد برابر برگزار خواهد کرد. فاینورد تنها تیم سه امتیازی این گروه است که در بازی نخست به لطف گل علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی‌اش، توانست سلتیک را شکست دهد و حالا آزمون دشواری در واندامتروپولیتانو خواهد داشت.

در دیگر دیدار سلتیک‌گلاسکو در خانه پذیرای لاتزیو است. لاتزیو در بازی نخست یک اتفاق ویژه در تاریخ لیگ قهرمانان رقم زد. لاتزیو در دقیقه ۹۵ با گل ایوان پروودل، دروازه‌بانش، از شکست نجات یافت. بلافاصله پس از گل داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد. او دومین دروازه‌بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که در جریان بازی موفق به گلزنی در این رقابت‌ها شد. پیش از او در سال ۲۰۰۹، سینان بولات، دروازه‌بان بلژیکی استاندارد لیژ موفق شده بود برای تیمش گلزنی کند.

گروه F
نیوکاسل - پاری‌سن‌ژرمن
بوروسیادورتموند - میلان

مردان ادی هاو بازگشتشان را به لیگ قهرمانان با تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل میلان جشن گرفتند. این هفته نیوکاسل با دو گل برنلی را برد و با روحیه به استقبال مهمانان پاریسی می‌رود. در طرف مقابل پاریس در لیگ خوب کار نکرد. پاری‌سن‌ژرمن در هفته هفتم لوشامپیونه به مصاف کلرمونت رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این حال پاریس در اروپا نشان داد که تیم متفاوتی نسبت به لوشامپیونه است و باید دید روند خوب تیم انریکه در هفته دوم نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

در دیگر دیدار بوروسیادورتموند و میلان که به دنبال اولین بردشان در گروه F لیگ قهرمانان اروپا هستند، در زیگنال‌ایدوناپارک به مصاف هم خواهند رفت. میلان در بازی نخست بسیار بدشانس بود. این تیم در مجموع ۲۵ موقعیت گلزنی داشت که نتوانست به گل برسد. بدشانسی و درخشش دروازه‌بان نیوکاسل یعنی نیک پوپ باعث شد تا دو تیم با یک امتیاز سن‌سیرو را ترک کنند.

گروه G
رداستار - یانگ بویز
لایپزیگ - منچسترسیتی

سیتی بعد از دو باخت پیاپی به‌شدت به دنبال کسب برد در زمین لایپزیگ است. مدافع عنوان قهرمانی چهارشنبه‌شب به آلمان سفر می‌کند و برابر لایپزیگ قرار خواهد گرفت. لایپزیگ با وجود فروش چند بازیکن کلیدی در تابستان، از جمله یوسکو گواردیول، شروعی چشمگیر در فصل جدید داشته است، هفت پیروزی، یک تساوی و تنها یک باخت از ۹ بازی اول در تمامی رقابت‌ها باعث شده است تا لایپزیگ عملکرد خوبی داشته باشد.

لایپزیگ پس از باخت سنگین ۸-۱ مقابل سیتی در مجموع دو دیدار در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل گذشته (تساوی ۱-۱ در بازی رفت و سپس شکست ۷-۰ خارج از خانه) به دنبال گرفتن انتقام از همشهری‌هاست تا شکست تحقیرآمیز فصل قبل را جبران کند.

گروه H
آنتورپ - شاختار
پورتو - بارسلونا

اوضاع برای پورتو در این هفت‌ ها خوب پیش نرفته است و بعد از شکست برابر بنفیکا، اکنون فشار زیادی روی سرخیو کونسیسائو است. پورتو و بارسلونا هر دو در جستجوی دومین پیروزی متوالی‌اند و در ورزشگاه دراگائو جدال حساسی دارند.

شاگردان سرخیو کونسیکائو شاختار دونتسک را ۳-۱ در بازی افتتاحیه شکست دادند؛ در حالی که قهرمان اسپانیا با نمایشی عالی توانست رویال آنتورپ را پنج بر صفر از پیش رو بردارد.

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 47675

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha