قدرت نمایی بارسلونا برابر آنتورپ با پنج گل + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های بارسلونا و آنتورپ امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بارسلونا امشب در اولین هفته از مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتوجوئیک میزبان آنتورپ بلژیک بود.

فیلم خلاصه بازی بارسلونا - آنتورپ

آبی اناری پوشان در این بازی کاملا روی جریان بازی کنترل داشتند و کسب برتری ۵-۰ نشان می‌دهد که تا چه اندازه حریف امشب برای آن‌ها دردساز بود.

1927965

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود توسط ژوائو فلیکس در دقیقه ۱۱ به اولین گل رسید. این بازیکن پرتغالی پس از پاس ایلکای گوندوگان در نزدیکی محوطه جریمه به توپ رسید و با ضربه زمینی پای راست دروازه حریف را باز کرد.

1927966

دومین گل بارسا خیلی زودتر به ثمر رسید و روبرت لواندوفسکی صدمین گل اروپایی خود را امشب در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. او ارسال کوتاه فلیکس در محوطه جریمه را با ضربه پای راست در فاصله کم با دروازه به گل تبدیل کرد.

1927967

رافینیا پس از اینکه پاس آلخاندرو بالده را دریافت کرد در محوطه جریمه سعی داشت با ارسال بلند برای مهاجمان فرصت گلزنی ایجاد کند که توپ پس از برخورد با باتایله تغییر مسیر داد و سومین گل در دقیقه ۲۱ به عنوان گل به خودی ثبت شد.

بارسا نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساند و حریف هم نتوانست موقعیت چندان خطرناکی ایجاد کند تا حداقل یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

1927968

در نیمه دوم شاگردان ژاوی هرناندز برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر حملات پی در پی را ترتیب دادند که دقیقه ۵۳ جواب داد. گاوی در شلوغی محوطه جریمه حریف با یک ضربه پای چپ قدرتمند توپ را به تور دروازه چسباند و اولین گل خود در لیگ قهرمانان را با پیراهن بارسا ثبت کرد.

1927969

فلیکس سومین گل با پیراهن بارسا را طی تنها سه روز به ثمر رساند. او که در بازی با رئال بتیس در یکشنبه گلزنی کرده بود، در دقیقه ۶۶ این دیدار مشابه سانتری که برای لواندوفسکی داشت را از رافینیا دریافت کرد و با ضربه سر، خودش را در این دیدار دو گله کرد.

آبی اناری‌ها این برتری را با کلین شیت حفظ کردند تا فصل جدید مسابقات اروپایی را با برتری پرگل به پایان برسانند.

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 47178

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ماهان نامداری IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      عالی