پخش زنده بازی تیم های سالزبورگ - بنفیکا در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ امشب ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

تیم های سالزبورگ - بنفیکا امروز در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سه‌شنبه‌شب دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار آغاز خواهد شد.

گروه A
منچستریونایتد - بایرن‌مونیخ لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰
کپنهاگن - گالاتاسرای لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰

تنها ۹۰ دقیقه باقی‌ مانده تا یونایتد اعتبارش در لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند. شیاطین سرخ در آخرین دیدارشان در گروه A سه‌شنبه‌شب در اولدترافورد میزبان بایرن‌مونیخی خواهند بود که قبلاً صعودش را به دور بعدی قطعی کرده است.

هر دو تیم این هفته در لیگ‌های داخلی تحقیر شدند. شیاطین سرخ در خانه برابر بورنموث در لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند؛ در حالی که تیم توماس توخل با شکست پنج بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا شوک شدیدی را تجربه کرد. یونایتد برای صعود به دور بعدی نیاز دارد که بایرن را در اولدترافورد شکست دهد و دیدار همزمان بین کپنهاگن و گالاتاسرای با تساوی به پایان برسد. فقط این سناریو برای صعود یونایتد به دور بعدی جوابگو خواهد بود وگرنه یونایتد یا به لیگ اروپا خواهد رفت یا به طور کامل حذف خواهد شد.

تن‌هاخ و توماس توخل دست کم می‌توانند با یکدیگر همدردی کنند چون قهرمان آلمان نیز اولین شکست فصلش در بوندسلیگا را در شرایطی باورنکردنی در دیدار روز شنبه مقابل اینتراخت فرانکفورت متحمل شد و پنج بر یک باخت. بایرن قصد دارد روند شکست‌ناپذیری‌اش در بازی‌های خارج از خانه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به ۲۰ بازی در این هفته افزایش دهد. هر هشت بازی آخر خارج از خانه بایرن در دور گروهی با پیروزی به پایان رسیده است.

دیگر دیدار این گروه نیز بسیار حساس است. یک برد برای صعود کپنهاگن یا گالاتاسرای به دور بعدی کافی است. هر دو تیم از پنج بازی ابتدایی تاکنون پنج امتیاز را کسب کرده‌اند و در حالی که میزبان در حال حاضر از نظر تفاضل گل شرایط بهتری دارد، سرنوشت گالاتاسرای نیز در دستان خودشان است. اگر منچستریونایتد نتواند بایرن شکست دهد، تساوی نیز کافی خواهد بود تا نماینده دانمارک راهی دور بعدی شود. کپنهاگن با کسب چهار امتیاز چشمگیر از دو بازی برابر منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ در رده دوم گروه ایستاده است و می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند و راهی دور بعدی شود.

گروه B
آیندهوون - آرسنال لینک پخش زنده ۲۱:۱۵
لانس - سویا لینک پخش زنده ۲۱:۱۵

آیندهوون و آرسنال سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه فیلیپس دیدار پایانی دور گروهی‌شان را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم از قبل صعودشان را به دور بعدی قطعی کرده‌اند و حتی صدرنشینی آرسنال و صعود آیندهوون به عنوان تیم دوم نیز به دور بعدی قطعی شده و این دیدار تشریفاتی است.

بازگشت تماشایی مقابل سویا، قهرمان لیگ اروپا، چیز جدیدی برای تیم هلندی نبود. آمار این تیم در لیگ هلند در این فصل نیز باورنکردنی است. ۱۵ بازی و ۱۵ برد باعث شده است تا پی‌اس‌وی در صدر جدول قرار گیرد. در حالی که PSV در این هفته به برد شماره ۱۵ در این فصل رسید، آرسنال صدر جدول را از دست داد و برابر آستون‌ویلا شکست خورد تا لیورپول به صدر برسد. این دومین باخت آرسنال در فصل جدید لیگ برتر بود.

در دیگر دیدار این گروه لانس و سویا در ورزشگاه Bollaert-Delelis به مصاف هم خواهند رفت. میزبان برتری سه امتیازی نسبت به قهرمان فصل قبل لیگ اروپا دارد و در صورت کسب برد یا تساوی می‌تواند راهی لیگ اروپا شود و سویا حذف می‌شود.

لانس در هفته‌های اخیر نانت، مارسی و لیون را شکست داده‌ و تنها یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا را باخته‌ است. فرانسوی‌ها در خانه تیم خوبی‌اند و سویا کار دشواری برای کسب رده سوم و صعود به لیگ اروپا دارد.

گروه C
یونیون‌برلین - رئال‌ مادرید لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰
ناپولی - براگا لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰

رئال مادرید که صعودش را به عنوان تیم نخست به دور حذفی قطعی کرده است، در خانه یونیون‌برلین به میدان خواهد رفت. میزبان باید تیم کارلو آنچلوتی را شکست دهد و امیدوار باشد که براگا به ناپولی ببازد تا سوم شود و به لیگ اروپا برسد.

نناد بیلیکا شروع موفقیت‌آمیزی به عنوان سرمربی یونیون‌برلین داشته است. این مربی ۵۲ ساله از زمان حضورش در یونیون به یک برد و یک تساوی رسیده است. پیروزی سه بر یک شنبه مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در بوندسلیگا، اولین پیروزی این تیم از اواخر ماه اوت بود که باعث شد یونیون با ۱۰ امتیاز به رده پانزدهم جدول برسد.

یونیون برلین فصل گذشته در بوندسلیگا چهارم شد و برای اولین بار مستقیما به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت ولی در اروپا ضعیف عمل و تنها دو امتیاز از پنج بازی کسب کرده است. آنها از رئال مادریدی استقبال خواهند کرد که در ۲۰ بازی از ۳۵ بازی قبلی خارج از خانه‌اش مقابل حریفان آلمانی شکست خورده است که این آمار باید به میزبان اعتماد به نفس بدهد.

ناپولی هم در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به دنبال تضمین صعود به دور یک‌هشتم نهایی خواهد بود. قهرمان ایتالیا در گروه C با سه امتیاز بیشتر از براگا در رده دوم قرار دارد و میزبان با یک برد، تساوی یا شکست با یک گل اختلاف راهی دور بعدی رقابت‌ها خواهد شد. ناپولی بعد از نمایش ضعیف در شروع این فصل، اکنون والتر ماتزاری را روی نیمکت دارد و شانس این تیم برای صعود به دور حذفی بالا رفته است.

گروه D
اینتر - رئال سوسیداد لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰
سالزبورگ - بنفیکا لینک پخش زنده ساعت ۲۳:۳۰

اینتر همراه با رئال سوسیداد صعودش را از این گروه قطعی کرده است و جدال دو تیم برای تعیین صدرنشین خواهد بود. صدرنشینی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد؛ چون در دور بعدی با تیم دوم یکی از گروه‌های هشت‌گانه روبه‌رو می‌شود.

اینتر با کسب پانزدهمین برد فصل در سری آ، نمایشی عالی مقابل اودینزه داشت و صدرنشینی‌اش در سری آ را تثبیت کرد. هاکان چالهان اوغلو، فدریکو دی‌مارکو، مارکوس تورام و کاپیتان لائوتارو مارتینس در این دیدار گلزنی کردند. این چهاردهمین گل لائوتارو در لیگ بود.

نراتزوری که فقط یک بار در این فصل شکست خورده - یک شکست شوکه‌کننده مقابل ساسولو در سپتامبر - با یوونتوس برای صدرنشینی رقابت دارد.

در دیگر دیدار بنفیکا برابر میزبان اتریشی‌اش برای اجتناب از حذف کامل و رسیدن به لیگ اروپا به برد با سه گل اختلاف نیاز دارد. این بازی جدال برای صعود به لیگ اروپاست و دو تیم شانسی برای رسیدن به دور بعدی لیگ قهرمانان ندارند.

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 50062

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha