پخش زنده دیدار چلسی - لوتون امشب جمعه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های لوتون و چلسی امشب از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های لوتون و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی لوتون و چلسی

ژوزه مورینیو در کنار سردار آزمون خواهان جذب یک مهاجم دیگر با خصوصیاتی متفاوت برای تیمش شده و به نظر می‌رسد آن مهاجم روملو لوکاکو باشد. از طرفی این بازیکن بلژیکی تبدیل به معضلی برای چلسی در این مدت شده و اکنون پس از منتفی شدن انتقالش به چند باشگاه، آبی‌های لندن مجبور شده‌اند خلاف میل‌شان با جدایی او به صورت قرضی کنار بیایند.

حال مت لاو خبرنگار تلگراف و نزدیک به این باشگاه انگلیسی گزارش داده چلسی در حال مذاکره با آاس رم برای انتقال قرضی یک ساله روملو لوکاکو به پایتخت ایتالیا است. تغییر موضع دیر هنگام مهاجم بلژیکی درباره باشگاه مورد علاقه‌اش، آبی‌های لندن را نیز مجبور به تغییر استراتژی‌شان در این خصوص کرده و در حالی که قبل‌تر گفته بودند تنها به فکر فروش او به صورت دائمی هستند اما اکنون قصد دارند به لوکاکو اجازه دهند به صورت قرضی از این باشگاه جدا شود. در حال حاضر نیز انتظار می‌رود لوکاکو در یک انتقال قرضی به رم بپیوندد، هر چند بعید است بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.

پس از رد شدن دو پیشنهاد یوونتوس که مبتنی بر معاوضه لوکاکو و دوشان ولاهوویچ به همراهی مقداری پول بود، او به این نتیجه رسیده که ماجرای انتقالش به بیانکونری زمان زیادی برده و این باعث شد تا لوکاکو به چلسی اطلاع دهد که می‌خواهد به رم برود.

پیش از یوونتوس نیز، لوکاکو پیشنهاد بزرگ و قابل توجه الهلال عربستان را رد کرده بود و پس از حواشی مذاکراتش با باشگاه تورینی، انتقالش به اینتر نیز منتفی شد. این بازیکن در حال حاضر با تیم زیر ۲۱ ساله‌های چلسی تمرین می‌کند و تاکنون با مائوریسیو پوچتینو حتی صحبت هم نکرده است.

گفتنی است روملو لوکاکو تا سال ۲۰۲۶ با چلسی قرارداد دارد. او همچنین فصل گذشته که به صورت قرضی در اینتر حضور داشت، در تمامی رقابت‌ها برای این باشگاه آمار ۱۴ گل و ۷ پاس گل را ثبت کرد.

۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 46337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha