پخش زنده بازی دوستانه چلسی - فولام امروز یکشنبه ۸ مرداد؛ ساعت ۲۲:۱۵ + لینک

تیم های چلسی و فولام امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز یکشنبه از ساعت ۲۲:۱۵ تیم های چلسی و فولام در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های چلسی و فولام امروز

مویزس کایسدو بعد از سپری کردن فصلی موفق در برایتون موردتوجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفت. چلسی جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌رود، اما برایتون تا کنون دو پیشنهاد این باشگاه برای جذب کایسدو را رد کرده است؛ چرا که ارزش این بازیکن را ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۸ میلیون دلار) می‌داند.

ستاره ۲۱ ساله اکوادوری که دوست دارد فوتبال خود را در باشگاه بزرگتری ادامه دهد از ارزش‌گذاری برایتونی‌ها راضی نیست و از مدیران این باشگاه خواسته که با پایین آوردن رقم موردنظرشان راه انتقال او را هموار کنند.

1902845

برخلاف کایسدو، باشگاه برایتون عجله‌ای برای فروش او ندارد، چرا که این بازیکن اوایل سال جاری قرارداد خود را تا تابستان ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

برایتون در سال ۲۰۲۱ این بازیکن ۲۱ ساله را به قیمت ۵ میلیون دلار به خدمت گرفت و حالا در عرض تنها دو سال می‌تواند چند ده برابر این مبلغ را از فروش کایسدو سود کند.

کایسدو با نزدیک‌تر شدن به شروع فصل بیش از پیش احتمال عدم انتقالش به چلسی را احساس می‌کند و در تلاش است تا پیش از آن با تعامل بیشتر با برایتونی‌ها زمینه را برای ترک این باشگاه و حضور در جمع آبی‌های لندن فراهم کند. البته موضوع مهمی که در مورد این انتقال وجود دارد، حضور برایتون در اروپا و عدم توفیق چلسی در کسب سهمیه اروپایی در فصل گذشته است که می‌تواند یک مزیت مهم برای این باشگاه در برابر بزرگی نام چلسی باشد.

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 42202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha