بورنموث ۰-۰ چلسی: تیر و پرچم کمک‌داور علیه تیم پوچتینو + فیلم خلاصه بازی

چلسی در هفته پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چلسی که در باز قبلی خود در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست شکست خورده و با انتقادهای زیادی مواجه شده بود امیدوار بود امروز مقابل بورنموث بتواند با یک پیروزی انتقادها را پشت سر بگذارد.

فیلم خلاصه بازی چلسی - بورنموث

شاگردان پوچتینو اما در این بازی با وجود برتری نسبت به حریف نتوانستند به گل برسند با اینکه چند بار تیر دروازه را به لرزه درآورده و نتو، دروازه‌بان بورنموث، بارها با واکنش‌هایش مانع رسیدن آنها به گل شد. کالویل هم در این بازی برای چلسی توپ را وارد دروازه بورنموث کرد، اما پرچم کمک‌داور این گل را مردود کرد تا چلسی نتیجه‌ای بهتر از تقسیم امتیازها به دست نیاورد.

چلسی در دقایق اولیه حمله‌ای گسترده روی دروازه بورنموث انجام داد که می‌رفت به گل تبدیل شود اما گالاگر که پاس خوبی از مودریک دریافت کرده بود در زدن ضربه آخر ناکام ماند و توپ او برگشت داده شد.

1926332

در دقیقه ۱۳ موردیک بعد از یک حرکت ترکیبی توپ را از جکسون گرفت و از روی خط محوطه جریمه تصمیم به شوت‌زنی گرفت، ولی از بخت خوب نتو توپ او به تیر دروازه برخورد کرد تا چلسی بهترین فرصت خود را از دست بدهد.

چند دقیقه بعد بورنموث تا یک قدمی باز کردن دروازه چلسی پیش رفت. بورنموث که صاحب ضربه ایستگاهی شده بود توپ را در محوطه جریمه و در تیر دوم به اواتارا سپرد اما سانچز، سنگربان چلسی، با واکنشی خوب موفق شد دروازه‌اش را نجات دهد.

1926330

مودریک که بدون شک بهترین بازیکن چلسی در نیمه اول بود در سمت چپ پیشروی کرده و سانتری ارسال کرد که به گالاگر رسید. اما نتو هوشیار بود و موفق شد ضربه این بازیکن جوان چلسی را مهار کند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۰ چلسی صاحب یک ضربه آزاد شد. استرلینگ این ضربه را با شوتی کات‌دار به سمت دروازه فرستاد، اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرده و از روی خط دروازه برگشت. توپ بازگشتی را کالویل وارد دروازه کرد، اما کمک‌داور پرچم خود را بالا برد و اجازه نداد کالویل اولین گل خود با پیراهن چلسی را به ثمر برساند.

1926334

بورنموث که روی ضربات ایستگاهی شکننده به نظر می‌رسید در یک کرنر ارسالی بازیکنان چلسی نتوانست توپ را به شکل درست دفع کند و جکسون در تیر دوم می‌رفت دروازه را باز کند. نتو نتوانست توپ را به خوبی مهار کند، اما در ادامه به سرعت واکنش نشان داد تا مانع از گلزنی گالاگر روی توپ برگشتی بشود.

در حالی که کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان بازی مانده بود چلسی در یک موج تهاجمی توپ را به زیبایی و با چندین پاس تک‌ضرب به محوطه جریمه بورنموث رساند. استرلینگ از روی خط پشت دروازه پاس به عقبی برای پالمر ارسال کرد، ولی نتو با واکنشی خوب موفق شد دروازه‌اش را نجات دهد.

1926335

بازی در نهایت با تساوی ۰-۰ به پایان رسید تا چلسی بعد از شکست در بازی قبلی در این بازی هم از رسیدن به پیروزی بازماند. شاگردان پوچتینو در حال حاضر بعد از انجام ۵ بازی ۵ امتیازی هستند و در رتبه ۱۴ جدول قرار گرفته‌اند. تنها پیروزی چلسی در این فصل تا اینجا پیروزی مقابل لوتون‌تاون بوده. آنها در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیدند و دو باخت مقابل وستهم و ناتینگهام فارست داشتند.

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
کد خبر: 47093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha