پخش زنده دیدار فولام - چلسی امروز دوشنبه ۱۰ مهر ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های فولام - چلسی امشب از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فولام - چلسی ساعت ۲۲:۳۰ امشب در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی فولام - چلسی امروز

میخایلو مودریک در شاختاردونتسک نامی برای خود دست و پا کرد و در ۱۲ بازی لیگ اوکراین هفت گل به ثمر رساند و هفت پاس گل هم داد. او همچنین در لیگ قهرمانان سه گل به ثمر رساند. او در مجموع ۴۴ بازی برای تیم اوکراینی انجام داد، ۱۲ گل به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد. همچنین همراه با این تیم قهرمان سوپرکاپ اوکراین شد.

چلسی ۱۵ ژانویه با این بازیکن ۲۲ساله تا تابستان ۲۰۳۱ قرارداد امضا کرد. با این حال این بازیکن ۲۲ساله در استمفوردبریج خوب نبوده و همچنان منتظر اولین گلش بعد از ۲۳ بازی است.

پت نوین، ستاره سابق چلسی، عقیده دارد این بازیکن اوکراینی کیفیت یک بازیکن برتر را دارد و معتقد است که باشگاه سابقش باید مراقب او باشد. مودریک که اکنون پیراهن شماره ۱۰ را بر تن می‌کند، در آخرین بازی مقابل برایتون در دقیقه ۶۸ جای خود را به رحیم استرلینگ داد و مورد تشویق ایستاده هواداران قرار گرفت.

نوین در صحبت‌هایی درباره مودریک گفت: میخایلو مودریک فوق‌العاده است و بهتر نیز خواهد شد. چلسی نمی‌تواند ریسک کند که او یک صلاح یا دی‌بروینه دیگر شود. او فوق‌العاده است. او یک پسر اوکراینی بود که وارد کشور جدیدی شد و طبیعی است به زمان نیاز داشته باشد. همچنین مبلغ هنگفتی برای انتقالش پرداخت شد که فشارها را روی او زیاد کرد. فکر می‌کنم او این پتانسیل این را دارد که مهاجم بزرگی شود. او به تیمی آمد که خوب بازی نمی‌کرد و برای همین آمار او در فصل گذشته خوب نبود. چلسی بهتر از هر تیمی می‌داند که اگر بازیکنی را رها کند، آن بازیکن می‌تواند در جای دیگری بدرخشد. قبلا این اتفاق برای صلاح و دی‌بروینه رخ داد.

چلسی با تنها گل نیکلاس جکسون در جام اتحادیه به پیروزی مقابل برایتون رسید و در مرحله بعد با بلکبرن روبرو خواهد شد. آنها دوشنبه پیش رو در داربی غرب لندن در کریون کاتیج به مصاف فولام می‌روند.

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
کد خبر: 47609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha