شاگردان پپ برای قهرمانی استارت زدند + فیلم خلاصه بازی

منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ مقابل برنلی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، امشب برگزار کننده دیدار افتتاحیه فصل جدید مقابل برنلی بود. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه تارف مور آغاز شد و با برتری ۳-۰ شاگردان پپ گواردیولا همراه بود.

این دیدار صحنه تقابل شاگردان ونسان کمپانی با تیم سابق این مربی بود؛ تیمی که سرمربی برنلی سال‌ها کاپیتان آن بود و خاطرات زیادی با پیراهنش دارد. کمپانی و تیمش خیلی زود اسیر قدرت سیتی شدند و تنها ۴ دقیقه بعد از شروع کار دروازه‌شان باز شد.

1908353

سیتی که کار را تهاجمی آغاز کرده بود در دقیقه ۴ صاحب یک ضربه کرنر شد؛ شاگردان پپ این کرنر را کوتاه آغاز کردند و در ادامه کوین دی بروینه توپ را با یک سانتر دقیق به محوطه جریمه برنلی فرستاد؛ رودری این ارسال را در تیر دو با ضربه سر برای ارلینگ هالند کاشت تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق نتیجه را ۱-۰ کند.

زکی آمدونی در دقیقه ۱۷ فرصت خوبی برای به تساوی کشاندن کار داشت اما ضربه او از سمت راست محوطه جریمه را ادرسون با جایگیری مناسب در اختیار گرفت. مهاجم برنلی ۵ دقیقه بعد با یک توپگیری هوشمندانه می‌رفت در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سیتی قرار بگیرد اما مدافع حریف این اجازه را به او ندادند.

1908352

برنلی که از زیر فشار سیتی خارج شده و به دنبال زدن گل تساوی بود در دقیقه ۲۷ روی شوت لیل فوستر از سمت راست موقعیت خوبی برای این کار داشت اما ضربه او را ادرسون به خوبی مهار کرد.

سیتی در دقایق پایانی بازهم توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست پیش از به صدا در آمدن سوت پایان یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند. این گل را هم هالند به ثمر رساند. ستاره خط حمله سیتی روی پاس یولیان آلوارز و با یک ضربه کات دار زیبا به طاق دروازه در دقیقه ۳۶ نتیجه را ۲-۰ کرد.

1908351

در ادامه نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد تا سیتی با برتری ۲-۰ راهی رختکن شود. شاگردان پپ نیمه دوم را مثل نیمه اول برتر از حریف آغاز کردند و در دهمین دقیقه فرصت خوبی برای رسیدن به گل سوم داشتند اما شوت سنگین رودری از پشت محوطه جریمه را جیمز ترافورد با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

کمپانی در ۱۵ دقیقه پایانی با تهاجمی‌تر کردن تیمش سعی داشت تا عرصه را بر سیتی تنگ کند اما تدبیر او معکوس از آب در آمد و حریف در دقیقه ۷۵ برای سومین بار به گل رسید. این گل را رودری روی آشفتگی خط دفاعی حریف با یک شوت محکم از محوطه شش قدم به ثمر رساند.

آلوارز در دقیقه ۸۶ فاصله‌ای تا زدن گل چهارم سیتی نداشت اما ضربه او در موقعیت تک به تک را ترافورد به زیبایی مهار کرد. تلاش شاگردان کمپانی در آخرین دقایق نه تنها نتیجه‌ای به همراه نداشت بلکه به ده نفره شدن‌شان نیز انجامید و آناس زاروری در دقیقه ۴+۹۰ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا برنلی با ۱۰ نفر این دیدار را با نتیجه ۳-۰ به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 45879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha