سوپر کاپ هلند / کاپیتان تیم ملی فوتبال امشب قهرمان می‌شود؟ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

فاینورد با ستاره ایرانی خود آماده دیدار سوپر کاپ فوتبال هلند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش پس از بازگشت به لیگ اردیویسه هلند شرایط خوبی همراه با فاینورد سپری کرد و در فصل اخیر توانست با این تیم جام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد و تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز پیش برود، اما او امشب می‌تواند یک جام دیگر در این باشگاه کسب کند.

فیلم خلاصه بازی فاینورد ۰ - آیندهوون ۱

آپارات اسپورت: لینک پخش زنده سوپر کاپ هلند جمعه ساعت ۲۱:۳۰

آنتن: لینک پخش زنده سوپر کاپ هلند جمعه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه د کویپ روتردام در مسابقه سوپر کاپ فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال هلند را مقابل آیندهوون، قهرمان جام حذفی برگزار خواهد کرد که ستاره ایرانی فاینورد این شانس را دارد یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

صادق محرمی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که حدود یک ماه قبل به همراه دینامو زاگرب در مسابقه سوپر کاپ شرکت کرد و توانست قهرمانی را همراه با تیمش به دست بیاورد و حالا علیرضا جهانبخش می‌تواند تبدیل به یک ملی پوش دیگر شود که این عنوان را قبل از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ کسب کند.

جهانبخش که در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند ۲۸ بازی انجام داد و پنج گل به ثمر رساند و توانست هفت پاس گل بدهد، امیدوار است امشب هم در دیدار سوپر کاپ مقابل آیندهوون بدرخشد و تیمش را به یک جام دیگر برساند.

۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 45635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha