رم به فاینورد رسید/ تقابل سردار و جهانبخش در لیگ اروپا؟

قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در مقر یوفا در نیون (سوئیس) برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این دور حریفانشان را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، با پایان‌یافتن مرحله گروهی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ چهره شانزده تیم صعودکننده مشخص شد. بر این اساس تیم‌هایی که در لیگ اروپا در گروه‌هایشان در رده دوم قرار گرفتند برای صعود به دور یک‌هشتم نهایی باید با تیم‌های سوم گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا پیکار کنند.

با قرارگرفتن نام سردار آزمون در فهرست اروپایی رم از سوی ژوزه مورینیو می‌توان شاهد دوئل سردار - جهانبخش در این دور از رقابت‌های لیگ اروپا بود. تیم‌های این دو بازیکن تیم ملی ایران، فصل پیش هم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا برابر هم قرار گرفته بودند. البته سردار فصل پیش بازیکن بایرلورکوزن بود.

لیورپول، وستهم و برایتون انگلیس، بایرلورکوزن آلمان، آتالانتای ایتالیا، رنجرز اسکاتلند، ویارئال اسپانیا و اسلاویاپراگ چک به طور مستقیم راهی دور یک‌هشتم نهایی شدند و در این مرحله بازی نخواهند داشت.

تیم‌های دوم در گروه‌های لیگ اروپا: فرایبورگ آلمان، مارسی فرانسه، اسپارتاپراگ چک، اسپورتینگ پرتغال، تولوز و رن فرانسه، رم ایتالیا و قره‌باغ آذربایجان

تیم‌های سوم در گروه‌های لیگ قهرمانان: براگا و بنفیکای پرتغال، فاینورد هلند، میلان ایتالیا، گالاتاسرای ترکیه، لانس فرانسه، یانگ‌بویز سوئیس و شاختاردونتسک اوکراین

تیم‌های یک کشور در این قرعه‌کشی برابر هم قرار نخواهند گرفت.

قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ اروپا به شرح زیر است:

فاینورد - رم
میلان - رن
لانس - فرایبورگ
یانگ‌بویز - اسپورتینگ
بنفیکا - تولوز
گالاتاسرای - اسپارتاپراگ

شاختاردونتسک - مارسی
براگا - کارابارگ

اولین بازی‌های پلی‌آف لیگ اروپا تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ و بازی‌های برگشت تاریخ ۲۲ فوریه برگزار می‌شوند.

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵
کد خبر: 50248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha