پخش زنده بازی علیرضا جهانبخش در لیگ هلند، فاینورد - اوترخت امروز یکشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۶ + لینک

تیم‌های اوترخت و فاینورد امروز از سری مسابقات لیگ هلند به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز از ساعت ۱۶:۰۰ تیم‌های اوترخت و فاینورد در لیگ هلند به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی اوترخت و فاینورد ساعت ۱۶

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، عصر فردا در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ اردیویسه هلند مقابل تیم رده هشتمی اوترخت قرار می‌گیرد که امیدوار است بازهم برابر این تیم با زدن گل‌های تماشایی به برتری دست پیدا کند و در استادیوم د کویپ سه امتیاز را بگیرد.

فاینورد در بازی رفت فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اردیویسه هلند موفق به کسب پیروزی پنج بر یک خارج از خانه مقابل اوترخت شد و سه ماه قبل هم در جام حذفی به برتری سه بر یک برابر همین تیم دست یافت، اما پیش‌تر هم تجربه بردهای پُر گل با زدن گل‌های تماشایی را داشته است.

تیم فوتبال فاینورد که در پنج مسابقه رسمی اخیرش مقابل اوترخت هیچ شکستی نداشته و یک تساوی و چهار پیروزی به دست آورد، در بازی برگشت سال گذشته با درخشش و گل تماشایی علیرضا جهانبخش موفق به کسب برتری برابر همی تیم شد.

علیرضا جهانبخش علاوه بر گلزنی در دیدار رفت فصل گذشته فاینورد مقابل اوترخت که تیمش را از شکست نجات داد، در مسابقه برگشت از دقیقه ۷۷ به زمین آمد و پنج دقیقه بعد با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد تا نشان بدهد همیشه برابر این تیم شانس گلزنی بالایی دارد.

2005585

باشگاه فاینورد با انتشار گل‌های تماشایی مقابل اووترخت، به استقبال بازی فردا برابر این تیم رفته که تصویر خوشحالی علیرضا جهانبخش و گل او در دیدار برگشت فصل قبل هم در این بین دیده می‌شود.

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 53895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha