پخش زنده بازی علیرضا جهانبخش در لیگ هلند، آلمره سیتی- فاینورد / یکشنبه ۵ شهریور ساعت ۱۶:۰۰ + لینک

تیم‌های آلمره سیتی و فاینورد امروز از سری مسابقات لیگ هلند به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز از ساعت ۱۶:۰۰ تیم‌های آلمره سیتی و فاینورد در لیگ هلند به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی آلمره سیتی و فاینورد

فاینورد امیدوار است امروز اولین پیروزی را در فصل جدید اردیویسه را مقابل آلمره کسب کند. فاینوردی ها برابر فورتونا سیتارد (۰-۰) و اسپارتا (۲-۲) به تساوی رسیدند تا فشار از قبل بیشتر شود. با این حال به نظر می رسد آلمره حریف ایده آل فاینورد برای ثبت اولین پیروزی باشد. تیمی که در دو بازی اول لیگ شکست خورده است.

1915872

با این وجود، آرن اسلوت (مربی) در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت که آلمره را دست کم نمی‌گیرد: «من فکر می‌کنم آلمره تیمی بسیار خوب است و هوشمندانه بازی می‌کنند. آنها پس از سال ها به دسته اول راه یافته اند. در بازی اول مقابل توئنته آنها تحت تاثیر نخستین بازی در اردیویسه بودند اما در بازی دوم آنها خودشان را به شکلی بسیار بهتر نشان دادند.»

به همین دلیل مربی فکر می‌کند که فاینورد کار آسانی نخواهد داشت: «با جلوتر رفتن مسابقات، آن‌ها خود را بهتر و بهتر کرده و به سطحی بالاتر می رسانند. فکر می کنم هفته گذشته حقشان شکست ۲-۱ نبود. آلمره گروهی با استعداد با بازیکنان خوب زیاد است ولی ما باید برنده بازی شویم.»

1905277

اسلوت هنوز به آخرین خریدهای خود لوکا ایوانوسک و اوندری لینگر در بازی برابر آلمره دسترسی ندارد. هر دو بازیکن قرار است به خط حمله فاینورد جان تازه ای بدهند.

در نتیجه، تغییرات زیاد در خط حمله مقابل آلمره انتظار نمی رود. با این حال احتمالا کالوینگ استنگس دوباره به هافبک خواهد رفت تا علیرضا جهانبخش به عنوان وینگر راست به میدان برود. رامی زروکی از روی نیمکت شروع خواهد کرد، کوئینتن تیمبر و متس ویفر بلوک پشت استنگس را پوشش می دهند.

ترکیب احتمالی فاینورد: هارتمن، هانکو، ترونر، گیرتوئیدا، فلنروتر، ویفر، تیمبر، استنگس، جهانبخش، گیمنز، پیکسائو

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 46390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha