فاینورد تسلیم شد اتلتیکو صعود کرد + فیلم خلاصه بازی

شب نخست از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ۶ بازی خاتمه یافت و طی آن تیم‌های دورتموند، بارسلونا و اتلتیکومادرید صعود خود به دور حذفی را قطعی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه‌شب با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود.

نتیجه نهایی: فاینورد ۱ - اتلتیکو مادرید ۳ فیلم خلاصه بازی

در گروه E اتلتیکومادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر یک فاینورد را مغلوب کند تا ضمن قطعی کردن صعود خودش، صعود لاتزیو را هم قطعی کند و فاینورد را به لیگ اروپا بفرستد.

در گروه F ملقب به گروه مرگ، دورتموند توانست غیر ممکن را در سن سیرو ممکن کند و با پیروزی ۳ بر یک مقابل میلان صعودش را قطعی کند.

در دیگر دیدار این گروه هم در حالی که تا دقیقه ۹۸ نیوکاسل با یک گل از پاری‌سن‌ژرمن پیش بود اما ام‌باپه موفق شد پنالتی بحث برانگیز تیمش را تبدیل به گل کند تا کماکان بیشترین شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشته باشد.

در گروه G اگرچه بازی‌ها تشریفاتی بود اما سیتیزن‌ها موفق شدند شکست خانگی ۲ بر صفر در نیمه نخست را با کامبک ۳ گله در نیمه دوم جبران کنند و لایپزیش را دست خالی به آلمان بفرستند.

در گروه H هم بارسلونا موفق شد به سختی و با تکیه به نبوغ فردی ستاره‌های پرتغالی خودش، پورتو را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند و پس از ۲ سال غیبت راهی دور حذفی این رقابت‌ها شود.

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 49536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha