خرید اول استقلال در فصل جدید؛ کاپیتان تیم ملی در تور نکونام

اگر استقلال قهرمان لیگ برتر شود و به لیگ نخبگان آسیا صعود کند، به طور حتم باید بازیکنان جدید با کیفیتی به ترکیب اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد یکی از بازیکنانی که هم در ابتدای فصل و هم در تعطیلات زمستانی در لیست خرید استقلال قرار گرفته بود، علیرضا جهانبخش بود. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران. در شرایطی که او فصل آینده وارد ۳۱ سالگی می شود، باید اردوی تیم فاینورد را ترک کند. به این خاطر که این باشگاه هلندی اعلام کرده قرارداد علیرضا را تمدید نخواهد کرد.

اگر جهانبخش تصمیم به ترک فوتبال هلند و بازگشت به فوتبال ایران بگیرد، بهترین گزینه برای تقویت تیم استقلال است.

علیرضا در این برهه از زمان در خصوص بازگشت به فوتبال ایران و استقلال حرفی نزده است. هر چند علیرضا به واسطه کارنامه خوبی که در فوتبال هلند از خود به جا گذاشته می تواند به یک تیم جدید هلندی ملحق شود. تیمی که داعیه قهرمانی در لیگ برتر نشود.

جواد نکونام بعد از قرار دادن نام بازیکنان بزرگ در لیست خرید استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ جذب کند. او سپس به این نکته اشاره کرد که او در یکی از بهترین سال های بازیگری پیراهن تیم استقلال را برتن کرد و لژیونرها باید از بر تن کردن پیراهن تیم بزرگ استقلال خوشحال شوند.

باید منتظر ماند و دید که علیرضا در پایان فصل چه تصمیمی می گیرد. به فوتبال ایران و به استقلال بر می گردد یا راهی یک تیم خارجی دیگر می شود.

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴
کد خبر: 54041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha