پخش زنده بازی علیرضا جهانبخش در لیگ هلند، آژاکس - فاینورد امروز چهارشنبه ۵ مهر ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

تیم‌های آژاکس و فاینورد امروز از سری مسابقات لیگ هلند به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز از ساعت ۱۵:۰۰ تیم‌های آژاکس و فاینورد در لیگ هلند به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی آژاکس و فاینورد

در حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل دیدارهای قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) در استادیوم یوهان کرایف آرنا به مصاف آژاکس رده سیزدهمی رفت.

یاران جهانبخش که در پنج دیدار اخیرشان سه پیروزی و دو تساوی داشتند، بازی خارج از خانه امروز برابر آژاکس را هم فوق العاده شروع کردند و توانستند دو گل توسط سانتیاگو خیمنز، مهاجم مکزیکی خود در دقایق ۹ و ۱۸ به ثمر رسانند و در زمین آژاکس پیش بیفتند.

1930151

در شرایطی که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود فاینورد در جریان بود، در دقیقه ۲۷ پرتاب لیوان یک‌بار مصرف به زمین موجب توقف بازی و اخراج تماشاگر خطاکار شد و مجددا بازی به جریان افتاد که یاران جهانبخش دوباره با ادامه نمایش هجومی توانستند در دقیقه ۳۷ توسط ایگور پایسائو به سومین گل دست پیدا کنند.

هواداران آژاکس که نسبت به عدم نتیجه‌گیری این فصل تیمشان و شکست سنگین در مسابقه امروز به شدت ناراضی بودند، در دقیقه ۴۴ با پرتاب آتش‌زا بازی را متوقف کردند که داور پس از حدود هفت دقیقه مجددا کار را به جریان انداخت.

نیمه دوم هم در شرایطی شروع شد که هواداران آژاکس اعتراض‌شان را به عملکرد این تیم پنج امتیازی ادامه دادند و در دقیقه ۵۵ دوباره مواد آتش‌زا به زمین پرتاب کردند که همین مسئله موجب شد صبر داور تمام شود و پایان بازی را در زمانی که یاران جهانبخش با نتیجه سه بر صفر پیش بودند، اعلام کند.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که جهانبخش را تا زمان نیمه تمام اعلام شدن بازی دراختیار نداشت، در صورت کسب پیروزی در این دیدار ۱۴ امتیازی می‌شد و از رده چهارم جدول لیگ اردیویسه هلند بالاتر می‌رفت که فعلا این بازی نیمه کاره ماند.

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 47438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha