پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و لیدز امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

دو تیم منچستریونایتد و لیدز امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های منچستریونایتد و لیدز امشب در یک بازی تدارکاتی از ساعت 18:۳۰ امروز به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.



پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و لیدز امروز

کاسمیرو ستاره سابق رئال مادرید از بازی کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار لذت می برد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کاسمیرو در یک انتقال ناگهانی از رئال مادرید جدا شد و با 70 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او در ابتدا، کمی با زندگی در انگلیس مشکل داشت، اما رفته رفته به مهره تاثیرگذار اریک تن هاگ تبدیل شد و یکی از ارکان اصلی شیاطین سرخ در قهرمانی در جام اتحادیه بود.

به نقل از سایت آ اس، کاسمیرو در مصاحبه‌ای گفت: "لیگ برتر انگلیس همانی بود که فکرش را می کردم. حقیقت این است که هیچ بازی آسانی در اینجا وجود ندارد. تیم‌های بالای جدولی در برابر تیم‌های قعر جدولی به مشکل بر می خورند و هیچ تضمینی بابت پیروزی نیست. اگر شما فقط با 90% توان و انرژی خود بازی کنید، قطعاً شکست خواهید خورد. من لیگ برتر انگلیس را دوست دارم و بازی‌های این لیگ، اتمسفر بسیار خوبی رقم می زنند. همه چیز فوق العاده است. قبل از پیوستن به یونایتد، به من گفته بودند که منچستر شهر خوبی برای زندگی کردن نیست و ممکن است در آن جا به مشکل بر بخورم، اما چنین چیزی صحت نداشت و من عاشق این شهر و مردمش شدم."

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 44779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha