بازگشت رویایی شیاطین سرخ در اولدترافورد + فیلم خلاصه بازی

دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلستان دیشب آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیشب منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان برنتفورد بود و در حالی که با اشتباه‌های عجیب مدافعانش دروازه‌اش باز شده بود و بازی رو به پایان بود، تن‌هاخ در دقیقه ۸۷ مک‌تومینای اسکاتلندی را به زمین فرستاد و او هم دو بار در اوقات اضافه دروازه برنتفورد را باز کرد تا یک پیروزی شیرین برای شیاطین به دست بیاید. سامان قدوس فقط هفت دقیقه در این بازی فرصت خودنمایی پیدا کرد.



فیلم خلاصه بازی منچستریونایتد ـ برنتفورد

در اولین بازی از هفته هشتم لیگ جزیره شاگردان آنژه پوستج‌اوغلو در زمین لوتون به یک پیروزی سخت و ارزشمند رسیدند. تاتنهام در روز فرصت‌سوزی‌های ریچارلیسون و اخراج بیسوما موفق شد با درخشش مدیسون و گل فَن دِفِن از سد لوتون عبور کند و به صدر جدول لیگ جزیره برسد.

منچستریونایتد هم در اولدترافورد میزبان برنتفورد بود و در حالی که با اشتباه‌های عجیب مدافعانش دروازه‌اش باز شده بود و بازی رو به پایان بود، تن‌هاخ در دقیقه ۸۷ مک‌تومینای اسکاتلندی را به زمین فرستاد و او هم دو بار در اوقات اضافه دروازه برنتفورد را باز کرد تا یک پیروزی شیرین برای شیاطین به دست بیاید. سامان قدوس فقط هفت دقیقه در این بازی فرصت خودنمایی پیدا کرد.

برنلی اما در ترف‌مور با یک گل از چلسی پیش افتاد و به نظر می‌رسید شاگردان پوچتینو دوباره وارد بحران شده باشند اما درخشش رحیم استرلینگ به دادشان رسید و شیرهای لندن در عرض ۲۰ دقیقه چهار بار دروازه برنلی را گشودند تا بالاخره مشکل گلزنی این تیم حل شود.

در دیگر بازی‌های امروز هم اورتون با ۳ گل بورنموث را شکست داد و فولام در خانه با نتیجه سه بر یک از سد شفیلدیونایتد گذشت و در آخرین بازی امشب هم کریستال پالاس در خانه مقابل ناتینگهام‌فارست بدون گل متوقف شد.

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 47781

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha