پخش زنده دربی منچستریونایتد - منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس / امروز شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی امروز در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی از ساعت ۱۷:۳۰ امروزدر فینال جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - منچستریونایتد ۱


لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچستر سیتی

امید منچستر یونایتد پس از اعلام پپ گواردیولا مبنی بر بازی نکردن ستاره تیم خود در فینال جام حذفی بیشتر شد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا اعلام کرده در بازی فینال جام حذفی مقابل منچستر یونایتد حریف همشهری سیتیزن ها هم‌چنان استفان اورتگا درون چارچوب این تیم قرار خواهد گرفت. این دروازبان آلمانی در تمام بازی های جام حذفی من سیتی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته اما قطعا ادرسون دروازبان شماره یک تیم گواردیولا به شمار می‌رود و حتی با وجود این‌که بازی هفته آینده نقش بسیار مهمی در کسب سه گانه تیم سیتی دارد سرمربی اسپانیایی باز هم به اورتگا اعتماد خواهد کرد. برخی از طرفداران ممکن است این را یک قمار بزرگ ببینند درحالی‌ که سرمربی سابق بارسلونا باور دارد که این تصمیم درستی است و در این باره این چنین گفته است :" بله، استفان بازی خواهد کرد. همیشه همین‌طور بوده، حتی زمانی که در بارسلونا بودم. دروازبانی که تا به حال در FA Cup بازی می‌کرده این بار نیز بازی را شروع خواهد کرد."

سیاست پپ فصل گذشته با بازی دادن به زک استفن که در نیمه نهایی مقابل لیورپول یک گل را به لک لک ها تقدیم کرد یرایش گران تمام ‌شد. تنها مرتبه ای که او از این قانون خود پیروی نکرد سال ۲۰۱۹ و با حضور ادرسون در درون دروازه مقابل واتفورد و در برد ۶-۰ آن‌ها رخ داد که در آن بازی کلودیو براوو دروازبان دوم تیم مصدوم بود.

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 43305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha