جابه‌جایی ۱۶ هزار میلیاردی سهام به حساب حقیقی‌های بورس

اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند ورود سرمایه به بورس ادامه داشت و ورود پول حقیقی برای چهاردهمین روز معاملاتی متوالی ادامه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در اولین روز معاملاتی هفته اخیر برای دهمین روز کاری متوالی پول حقیقی به بازار سهام وارد شد. ارزش پول حقیقی ورودی ۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان بود.

ورود پول روز یکشنبه نیز ادامه داشت و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان بود. روز دوشنبه ۶۷۷ میلیارد تومان وارد شد و روز سه‌شنبه نیز این رقم به هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

در آخرین روز کاری هفته نیز برای چهاردهمین روز متوالی ورود پول ثبت شد و هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد شد.

در مجموع کل هفته اخیر ۷ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش ۱۰۶ درصدی داشته است.

در ۱۴ روز اخیر در مجموع ۱۶ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شده است. بنابراین به طور میانگین روزانه ۴ هزار و ۵۸ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شده است.

رکوردداران ورود پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به فولاد تعلق داشت و نمادهای امین، فخوز و ثبهساز در رتبه‌های بعدی بودند. ثبهساز روز یکشنبه به صدر جدول ورود پول حقیقی صعود کرد و فولاد برخلاف روز قبل، بیشترین خروج پول را داشت. روز دوشنبه ثبهساز بار دیگر بیشترین ورود پول را داشت و فولاد بیشترین خروج پول را به خود اختصاص داد.

سه‌شنبه بیشترین ورود به نمادهای وبصادر، شیران و ثشاهد اختصاص داشت. در مقابل، فولاد، وکغدیر و کالا بیشترین خروج را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز خودرو و خساپا بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. در روز چهارشنبه، نماد فولاد برای چهارمین روز متوالی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و وبملت و فملی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بورس

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 42185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha