ریزش ۷۳ درصدی لونا ۲ بلافاصله بعد از عرضه! / آیا این طرح محکوم به شکست است؟

LUNA۲ تنها ۱۰ دقیقه پس از معرفی در صرافی Bybit فهرست شد و در چند ساعت بعد سایر صرافی‌ها نیز آن را به فهرست معاملاتی خود افزودند. درحال حاضر این توکن در هفت صرافی زیر عرضه می‌شود: Bybit، Kucoin ,Kraken ,MEXC ,OKK ,Bitrue و BingX. لازم به ذکر است که معاملات آتی LUNA۲ در هیچ‌یک از صرافی‌های فوق در درسترس نمی‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، Terraform Labs روز پیش نسخه‌ی جدیدی از بلاک‌چین ترا موسوم به «Terra ۲.۰» را با توکن‌های جدید راه‌اندازی کرد. داده‌های سایت CoinMarketCap حاکی از آن است که این توکن جدید که در برخی از صرافی‌ها تحت‌عنوان LUNA۲ فهرست شده است ۱۲ ساعت پس از عرضه‌ ۷۳ درصد از ارزش اولیه‌ی خود را ازدست داد. 

ریزش 70 درصدی Terra 2.0 تنها در عرض چند ساعت!

هر واحد از این توکن جدید موفق به لمس اوج قیمتی ۱۹.۹ دلاری شد اما در زمان نگارش این خبر ارزشی معادل با ۵.۳۳ دلار دارد.

LUNA۲ تنها ۱۰ دقیقه پس از معرفی در صرافی Bybit فهرست شد و در چند ساعت بعد سایر صرافی‌ها نیز آن را به فهرست معاملاتی خود افزودند. درحال حاضر این توکن در هفت صرافی زیر عرضه می‌شود:  Bybit، Kucoin ,Kraken ,MEXC ,OKK ,Bitrue و BingX. لازم به ذکر است که معاملات آتی LUNA۲ در هیچ‌یک از صرافی‌های فوق در درسترس نمی‌باشد.

واکنش‌ها به عملکرد ضعیف Terra ۲.۰

دو کوان، مدیرعامل ترا، به ریزش LUNA اشاره‌ای نکرد و تنها با پست توئیتی پشتیبانی صرافی‌ها از آن را یادآور شد. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، با انتشار توئیتی تحت‌عنوان «اعتبار بهترین ارز است» به عرضه‌ی Terra ۲.۰ واکنش خود را نشان داد؛ وی ازجمله افرادی بود که از راه‌اندازی بلاک‌چین جدید ترا حمایت کرده بود.

ریزش لونا در هفته‌های گذشته همچنان بسیاری از کاربران را شوکه کرده و بدبینی آنان را نسبت به Terra ۲.۰ برانگیخته است.

روز گذشته شاهد یک ایردرآپ ۲۱ میلیونی از ۱ میلیارد توکن جدید LUNA بودیم، طبق گزارش CoinMarketCap باقیمانده‌ی این توکن‌ها به‌ صورت مرحله‌ای و در آینده ایردرآپ خواهند شد.

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 28651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha