رکورد تاریخی جدید برای لونا/ ۲۵ درصد افزایش قیمت در یک هفته

قیمت لونا (LUNA) اوایل روز گذشته به بالاترین رکورد خود یعنی ۱۱۷.۷۰ دلار رسید. بر اساس داده های ارائه شده توسط کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، قیمت این رمزارز در هفته گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ؛ لونا از نظر ارزش بازار فاصله خود را با رمزارز ریپل (XRP) بسیار کاهش داده است و حتی در ساعاتی آن را پشت سر گذاشت. ارزش بازار لونا در حال حاضر تقریباً ۴۰.۳ میلیارد دلار است.

در زمان نگارش این خبر، آدرس رسمی بنیاد Luna Guard (LGF)، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط Terraform Labs تأسیس شده است، تقریباً ۱.۴ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.
همان طور که توسط دو کوون (Do Kwon)، یکی از بنیانگذاران ترا توضیح داده شد، هدف اصلی این ذخیره کمک به حفظ پیوند دلاری استیبل کوین ترا (UST) است.

ترا قصد دارد ذخیره بیت کوین خود را تا ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد و در آرزوی تبدیل شدن به بزرگترین کیف‌پول دارنده بیت کوین می باشد.

کوون در هفته گذشته به لورا شین (Laura Shin)، تولیدکننده پادکست ارزهای دیجیتال گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین در آینده افزایش یابد. در چنین حالتی، UST به حفظ ثبات خود ادامه خواهد داد حتی اگر تقاضا شروع به کاهش کند. البته او بدترین سناریو را رد نکرد، که در آن قیمت بیت‌کوین در شش ماه آینده به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

استیبل کوین UST همچنان محبوب ترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار ۱۶.۵ میلیارد دلار می باشد.

بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۲ یعنی ۴۸,۰۸۶ دلار در هفته گذشته، در تلاش است تا شتاب صعودی خود را بازیابد. این پرچمدار در حال حاضر بالاتر از سطح ۴۶,۰۰۰ دلار معامله می شود.

اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، دوج کوین (DOGE) و ریپل در زمان نگارش این خبر با نوسانات کمی در حال معامله هستند.

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 26812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha