رشد لونای جدید با خبر لیست شدن در صرافی بایننس

علاقمندان به لونا بعد از ضرر شدیدی که متحمل شدند حالا با ایردراپ جدید امیدوارند بتوانند سرمایه اصلی خود را حتی بدون سود بازیابی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، صرافی بایننس اعلام کرد که قصد دارد به محض تکمیل ایردراپ توکن جدید LUNA، روز 31 می نسخه جدید LUNA 2.0 را در این پلتفرم لیست کند. توکن جدید لونا پس از شروع دشوار خود سرانجام روز 30 می بیش از 40 درصد افزایش یافت. در حال حاضر این توکن پیش از لیست شدن در صرافی بایننس، یک حرکت صعودی دیگر را تجربه می‌کند و در محدوده 8.5 دلار معامله می‌شود.

در خبری دیگر در همین رابطه پلتفرم ترا (Terra) در توییتی به دریافت کنندگان #ایردراپ لونا اعلام کرد: "ما می‌دانیم که برخی کمتر از حد انتظار LUNA دریافت کرده‌اند. ما فعالانه روی این مساله کار می‌کنیم. با جمع‌آوری تمامی داده‌ها، اطلاعات بیشتری را ارائه می‌کنیم، پس با ما همراه باشید". 
بر اساس اطلاعیه‌ پیشین ترا، افرادی که قبل از سقوط #لونا این توکن را داشته‌اند، با نسبت 1:1 لونا جدید را دریافت می‌کنند و افرادی که پس از سقوط این پلترم، لونا را خریداری کرده باشند، با نسبت 1: 0.000015 لونای جدید را دریافت می‌کنند.

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 28749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha